„Danske Bank“ darbdavio kampanija

KLIENTAS

„Danske Bank“

IŠŠŪKIS

Talentų pritraukimas.

SITUACIJA

Šiuolaikinėje visuomenėje vis dar vyrauja nepagrįsti su darbuotojų amžiumi susiję stereotipai, dėl kurių pralošia tiek patys vyresni žmonės, tiek verslas ir visa visuomenė apskritai. „Danske Bank“, stiprindama Įvairovės ir įtraukties socialinės atsakomybės kryptį ir veikdama didelės konkurencijos rinkoje siekia šią situaciją keisti.

UŽDUOTIS

Sukurti kūrybinę brandžių talentų pritraukimui skirtą kampanijos idėją, parengti vizualinę medžiagą skaitmeninės reklamos kampanijai.

TIKSLAS

Formuoti „Danske Bank“, kaip atviros brandiems talentams įmonės įvaizdį, ir padidinti kandidatų srautą.

SPRENDIMAI

  • Brandūs talentai rečiau ryžtasi keisti darbovietę, net jei joje nebeturi galimybių išnaudoti savo potencialo.
  • Tokiu atveju gali atrodyti, kad prisirišimas prie darbo vietos nėra racionalus.
  • Ši idėja perteikta „Danske Bank“ kampanijos vaizdo klipe ir vizualuose.
  • Kampanija įgyvendinta skaitmeniniuose, socialinės ir tradicinės žiniasklaidos kanaluose. 

PERGALĖS

xxx

Išaugęs karjera „Danske Bank“ susidomėjusių brandžių talentų srautas.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies”). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.