„Vilniaus duona“, duonos gamintojas.
Pri(si)statymas rinkai.
Vienintelis Lietuvoje augantis duonos segmentas – tai skrudinimo duonos. „Vilniaus duona“ yra šio segmento lyderis, užimantis apie 40% rinkos dalį. Skrudinimo duonų segmente „Vilniaus duona“ turi tris prekės ženklus – „Toste“, „Beatos virtuvė“ ir „Urtės“. „Toste“ prekės ženklas yra ir didžiausias ir sparčiai augantis, todėl jam yra skiriamas didesnis komunikacinis palaikymas, planuojami nauji produktai, plečiantys „Toste“ šeimą. Vienas iš jų – nauja skrudinamoji duona „Toste vaikams“.
Pandemijos ir tuo metu vyravusių apribojimų sąlygomis sukurti įtraukiančią duonos „Toste vaikams“ kampaniją su video turiniu, pabrėžiančiu pagrindines produkto savybes: mažo dydžio riekeles, mažą kiekį cukrų, skaidulinių medžiagų šaltinį, antrinį pakuotės panaudojimą – vaikai gali nuspalvinti vaiko figūrėlę ant pakuotės.
sukurti „Toste vaikams” produkto žinomumą ir paskatinti bandomuosius pirkimus.
Sukurtas unikalus, realiomis patirtimis paremtas reklaminis turinys vaikams ir apie vaikus.
bendras video peržiūrų rodiklis (view rate). Vidutinis peržiūrėjimo rodiklis Youtube – 31,9%