„Evolution“ darbdavio kampanija​

KLIENTAS

„Evolution“

IŠŠŪKIS

Talentų pritraukimas 

SITUACIJA

Pandemijos laikotarpiu Kaune įsikūrusi nauja internetinių žaidimų bendrovė „Evolution“ susidūrė su iššūkiu surasti naujų darbuotojų.

UŽDUOTIS

Darbdavio kampanija

TIKSLAS

Padidinti įmonės žinomumą ir pritraukti darbuotojų į žaidimų vedėjų bei kortų maišytojų pozicijas

SPRENDIMAI

  • Darbdavio įvaizdžio strategija ir kūrybinė idėja komunikacijos kampanijai.
  • Idėja paremta įžvalga, kad įprastai jaunimas renkasi tradicinius nuobodžius darbus parduotuvėse, kavinėse, o įsidarbinus Evolution, turi galimybę visuomet būti dėmesio centre ir nukreipti visas šviesos į save“. 
  • Kampanijos veidais pasirinkti esami darbuotojai. 
  • Integruotos komunikacijos kampaniją sudarė lauko reklama, radijo reklama, komunikacija žiniasklaidoje, skaitmeninės rinkodaros kampanija bei kasdienis socialinių medijų turinys.

PERGALĖS

60

Naujų aplikacijų sulaukta į norimas pozicijas per 3 mėnesius

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.