„EVOLUTION“ DARBDAVIO KAMPANIJA

KLIENTAS

„Evolution“

IŠŠŪKIS

Talentų pritraukimas.

SITUACIJA

Pandemijos laikotarpiu Kaune įsikūrusi nauja internetinių žaidimų bendrovė „Evolution“ susidūrė su iššūkiu surasti naujų darbuotojų.

UŽDUOTIS

Darbdavio kampanija.

TIKSLAS

Padidinti įmonės žinomumą ir pritraukti darbuotojų į žaidimų vedėjų bei kortų maišytojų pozicijas.

SPRENDIMAI

  • Darbdavio įvaizdžio strategija ir kūrybinė idėja komunikacijos kampanijai.
  • Idėja paremta įžvalga, kad įprastai jaunimas renkasi tradicinius nuobodžius darbus parduotuvėse, kavinėse, o įsidarbinus Evolution, turi galimybę visuomet būti dėmesio centre ir nukreipti visas šviesos į save”. 
  • Kampanijos veidais pasirinkti esami darbuotojai. 
  • Integruotos komunikacijos kampaniją sudarė lauko reklama, radijo reklama, komunikacija žiniasklaidoje, skaitmeninės rinkodaros kampanija bei kasdienis socialinių medijų turinys.

PERGALĖS

60

Naujų aplikacijų sulaukta į norimas pozicijas per 3 mėnesius.