„Janssen“ kampanija​

KLIENTAS

„Janssen"

IŠŠŪKIS

Daugybė žmonių Lietuvoje yra susidūrę su žvyneline, tačiau nesiima veiksmų jos gydymui, nes galvoja, jog šis yra neefektyvus ar apskritai nežino, jog serga šia liga.​

SITUACIJA

Lietuvoje žvyneline serga daugiau nei 120 tūkstančių gyventojų. Iš jų net trečdalis serga vidutine ir sunkia ligos forma, tačiau dalis pacientų vis dar nesikreipia į gydytojus profesionalios pagalbos.

UŽDUOTIS

Didinti ligos žinomumą, skatinti jos simptomų atpažinimą, griauti susiformavusius mitus bei raginti kreiptis į specialistus dėl šios ligos gydymo.​

TIKSLAS

Naikinti žvynelinės stigmą visuomenėje ir skatinti žmones domėtis apie šią ligą, kad jie gebėtų atpažinti jos simptomus ir kreiptųsi pagalbos į gydytojus.

SPRENDIMAI

  • Kūrybinė integruota komunikacijos kampanija, kurios metu pasitelkti su šia liga susidūrę herojai, papasakoję savo unikalias istorijas bei raginę kreiptis į specialistus dėl šios ligos gydymo.
  • Nacionalinės kampanijos metu sukurtas speciali svetainė iveikzvyneline.lt.
  • Vykdyta komunikacija radijuje, pasitelkta lauko, skaitmeninė reklama, influencerių komunikacija bei turinio rinkodaros projektas.

PERGALĖS

>1,6 mln.

pasiekta auditorija.​

580 K

kampanijos video peržiūrų

>70 K

unikalių svetainės lankytojų​ Padidėjęs dėl žvynelinės į gydytojus besikreipiančių pacientų skaičius

Padidėjęs

dėl žvynelinės į gydytojus besikreipiančių pacientų skaičius

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.