„KARALIENĖS MORTOS MOKYKLA“ KAMPANIJA

KLIENTAS

„Karalienės Mortos mokykla“

IŠŠŪKIS

Pozicionuoti „Karalienės Mortos mokyklą“ tarp tarptautinių mokyklų.

SITUACIJA

Tarp konkurentų matėme suaktyvėjusią komunikaciją apie tarptautiškumą mokyklų ugdymo programose.

UŽDUOTIS

Didinti žinomumą apie mokyklą ir akcentuoti galimybę gauti globalų išsilavinimą lietuviškoje mokykloje.

TIKSLAS

Mokinių pritraukimas į lūžines klases. Užpildyta registracijų Vilniuje – 110, Kaune – 40.

SPRENDIMAI

  • Kūrybinė integruotos komunikacijos kampanija.
  • Vykdyta komunikacija radijuje, pasitelkta lauko, skaitmeninė reklama.

Warning: Illegal string offset 'text' in /home/biowlt/domains/inkagency.lt/public_html/wp-content/themes/inkagency/footer.php on line 86