„Maxima“, mažmeninės prekybos tinklas.
Darbuotojų įtraukimas.
Šiandieninė verslo praktika parodė, kad darbuotojų įtraukimas į įmonės vidinių iššūkių sprendimo procesą gali tapti sėkmės formule. Šis formatas yra vienodai naudingas ir darbuotojams, ir pačioms įmonėms. „Maxima“ turi daugybę puikių ir iniciatyvių darbuotojų, kurie atsakingai atlieka savo pareigas ir gali pasiūlyti organizacijai naujų idėjų, todėl buvo nuspręsta steigti vidinę „Greičio valdybą“, sudarytą iš įvairių sričių darbuotojų.
Sukurti vidinės darbuotojų „Greičio valdybos“ pristatymo ir narių pritraukimo kampaniją.
pritraukti mažiausiai 300 darbuotojų registruotis ir kandidatuoti į „Greičio valdybą“ ir šiuo projektu stiprinti įmonės, kaip patrauklaus ir karjeros galimybes užtikrinančio darbdavio, įvaizdį.
„Maximos“ darbuotojo anketa (nuo jaunų, karjerą dar tik pradedančių, iki ilgamečių parduotuvių darbuotojų)
nariai pirmoje „Greičio valdyboje“
narių po kadencijos pakilo karjeros laiptais
valdybos nariai išvyko tęsti karjeros į užsienį
publikacijos žiniasklaidoje apie projektą
publikacijos vidiniuose komunikacijos kanaluose
Projektas matomas kaip besikeičiančios prekybos tinklo kultūros rezultatas. Įmonė gali pasisemti šviežių idėjų ir įžvalgų iš skirtingų darbuotojų, o kartu tokiu būdu ruošiami geriau įmonės veiklos procesus perprantantys ir platesnį matymą turintys profesionalai, galėsiantys ateityje vesti įmonę į priekį.
2020 m. lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ „CV-Online“ kasmetiniuose „TOP Darbdavio“ rinkimuose pripažintas kaip daugiausiai darbuotojų dėmesio sulaukusi Lietuvos prekybos sektoriaus įmonė, o kartu ir vienas labiausiai darbuotojus dominančių šalies darbdavių