„TGSL​“ KAMPANIJA

KLIENTAS

TGSL - Telia Global service Lithuania

IŠŠŪKIS

Talentų pritaukimas

SITUACIJA

Konkurencinga IT/TECH rinka skatina ieškoti būdų, kaip pritaukti daugiau darbuotojų

UŽDUOTIS

Parengti skaitmeninės reklamos planą ir pritraukti aplikantus

TIKSLAS

40-50 registracijų į front-end programuotojų akademiją per 2 savaites.

SPRENDIMAI

Skaitmeninės rinkodaros kampanija naudojant:

  • Facebook
  • Instagram,
  • Google,
  • LinkedIn
  • Reddit kanalus.

PERGALĖS

<100+ užpildytų

registracijos formų

Viršytas

kliento lūkestis

2x

pritraukta daugiau nei planuota registracijų

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies”). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.