„ZALANDO“ VASAROS - PAVASARIO KAMPANIJA

KLIENTAS

„Zalando“

IŠŠŪKIS

Žinomumo didinimas

SITUACIJA

„Zalando“ yra gana naujas prekės ženklas visose Baltijos šalyse, todėl dirbome su prekės ženklo žinomumo ir aktualumo didinimu

UŽDUOTIS

Pristatyti naują „Zalando“ Spring-Summer kolekciją

TIKSLAS

Padidinti prekinio ženklo žinomumą Baltijos šalyse bei pristatyti naują kolekciją

SPRENDIMAI

  • Organizavome fotosesiją su žinomais influenceriais ir įžymybėmis iš trijų Baltijos šalių.
  • Turinys influencerių socialinėse tinkluose ir komunikacija žiniasklaidoje.

PERGALĖS

Aukšti

pasiekiamumo ir įsitraukimo rodikliai socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje ir influencerių paskyrose.

Padidėjęs

srautas į Zalando svetainę.