Ryšiai su žiniasklaida niekada nebuvo pati paprasčiausia komunikacijos specialisto darbo dalis.
Parašyti informatyvų pranešimą spaudai ar meistriškai sudėlioti žiniasklaidai pateikiamą pitchą geba toli gražu ne kiekvienas, o pasaulyje siaučianti COVID-19 pandemija viską tik dar labiau apsunkino.
Žiniasklaidos priemonės, patiriančios finansinių sunkumų dėl mažėjančių reklamos užsakymų, skeptiškai žiūri į bet kokius prekės ženklų paminėjimus, viršvalandžius dirbantys žurnalistai dažnai nebeturi nei laiko, nei energijos gilintis į iš pirmo žvilgsnio neužkabinantį turinį, o nuolatinio blogų naujienų srauto išvarginti skaitytojai domisi kitokiomis aktualijomis nei seniau. Tad ir bendrovių istorijas pasakoti dabar tenka visiškai kitokiame kontekste.
Praėjusių metų gruodį „Harris Poll“ atliktoje apklausoje amerikiečiai teigė, kad klimato kaita yra pati svarbiausia visuomenės problema. Šiandien ji užima priešpaskutinę vietą keliolikos variantų sąraše, aplenkdama tik planetos gyventojų perteklių. COVID-19 pandemija ir ekonomikos nuosmukis privertė žmones visame pasaulyje pergalvoti savo prioritetus, o komunikacijos specialistus – perdėlioti žiniasklaidai siūlomų temų tinklelius.
Atliktos apklausos rodo, kad pandemija turėjo įtakos ir pasikeitusioms žmonių vertybėms. Anksčiau vertinę su materializmu ir savęs išpildymu susijusius dalykus – galią, statusą, nuotykius, ambicijas ir kt., dabar amerikiečiai atsigręžė į šeimą, santykius ir gebėjimą pasirūpinti savimi. Auganti šeimos, savarankiškumo, paslaugumo, paprastumo, sąžiningumo ir stabilių asmeninių santykių svarba anksčiau ar vėliau, ko gero, ne vieną bendrovę ar prekės ženklą privers pakoreguoti savo komunikacijos strategiją.
COVID-19 pandemija dar kurį laiką formuos žiniasklaidos darbotvarkę ir, normalu, pasakoti bendrovių istorijas bus kiek sunkiau. Tad kaip pakeisti požiūrį į ryšius su žiniasklaida, kad užtikrintumėte, jog jūsų bendrovės naujienos bus išgirstos?