„Agota 45%“ sėklų duonos kampanija „Tobula ir nuoga“

KLIENTAS

„Vilniaus duona“, duonos gamintojas.

IŠŠŪKIS

Žinomumo didinimas / Pri(si)statymas rinkai.

SITUACIJA

„Agota 45%“ nebuvo naujas produktas – jis rinkai buvo pristatytas prieš daugiau nei pusmetį. Įvedant šį produktą buvo siekiama sustiprinti įmonės pozicijas mažų, forminių, grūdėtų duonų kategorijoje. Naujam produktui vis dar trūko žinomumo.

UŽDUOTIS

Sukurti įvaizdinę „Agota 45%“ sėklų duonos kampaniją su video turiniu, kuri skirtųsi nuo įprastų duonos reklamų (asocijuojamų su lietuviškumu, etnografiniu stiliumi, kaimu ir pan.).

TIKSLAS

sustiprinti „Agota 45%“ sėklų duonos žinomumą ir paskatinti ją išbandyti.

SPRENDIMAI

  • Sukurtas kampanijos vaizdo klipas, kurio pagrindinė žinutė – „Agotos 45%“ sėklų duona yra tobula ir nuoga (t. y. be pagardų). Kampanijos idėja buvo išvystyta, remiantis itin turtinga produkto sudėtimi – 45% sėklų sudėtyje. Vizualai vaizdo klipui parinkti interpretuojant įvairias nuogumo scenas – nuogas žmogus duše, „nuogo“ t.y. tuščio miesto, lauko peizažai, Mikelandželo paveikslas „Veneros gimimas“ ir kt.
  • Komunikacijai pasirinkti socialiniai kanalai: Facebook, Youtube.

PERGALĖS

54,45%

vidutinis video peržiūrų rodiklis (view rate). Vidutinis peržiūrėjimo rodiklis Youtube – 31,9%

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.