„BUCHA APP“

KLIENTAS

„Bucha app“

IŠŠŪKIS

Žinomumo didinimas

SITUACIJA

Ukrainos paramai sukurtas unikalus elektroninės prekybos įrankis – „Bucha App“

UŽDUOTIS

Turėjome suplanuoti komunikacijos strategiją, naudojant įvairius kanalus, siekiant padidinti „Bucha app“ programos žinomumą ir didinant populiarumą tarp elektroninių parduotuvių.

TIKSLAS

Padidinti programos žinomumą ir didinant populiarumą tarp elektroninių parduotuvių.​

SPRENDIMAI

  • Kūrybinė idėja paremta supratimu, kad net nedidelė pagalba yra svarbi, o kai karas tampa kasdienybe, parama jo aukoms taip pat turėtų tapti kasdieniu įpročiu.
  • Įgyvendinome informavimo kampanija – OOH, skelbimai verslo centruose, straipsniai žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose, influencerių valdyme, radijo skelbimuose.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies”). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.