„DANSKE BANK“ HAKATONAS

KLIENTAS

„Danske Bank“, informacinių technologijų paslaugų centras.

IŠŠŪKIS

Talentų pritraukimas.

SITUACIJA

Danske Bank virtualaus hakatono "Ateities darbo vieta" kompanijos.

UŽDUOTIS

Norima didinti „Danske Bank“, kaip darbdavio, žinomumą bei jaunų talentų pritraukimą į darbo vietas.

TIKSLAS

~70 studentų-dalyvių registracijų

SPRENDIMAI

  • Siekiant pritraukti jauną auditoriją, buvo pasirinkti komunikacijos kanalai, kuriuose jie leidžia daugiausiai laiko – Facebook ir Instagram. Šiuose kanaluose buvo skelbiama informacija apie renginio programą, registraciją, komisijos narius ir mentorius, renginio metu sprendžiamus klausimus, prizus laimėtojams (vizualai, žinutės (10 įrašų), FB event sukūrimas). Norint sugeneruoti daugiau įsitraukimo ir registracijų į renginį, buvo skelbiamas ir konkursas hakatono atributams laimėti.
  • Siekiant renginio sklaidos ir tarp esamų darbuotojų, buvo pasirinktas vidinės komunikacijos kanalas – „Danske Bank“ blogas.

PERGALĖS

+100

registracijų. Viršytas tikslas

12 proc.

įsitraukimas (engagement). Reguliarių įrašų įsitraukimas - 7 proc.


Warning: Illegal string offset 'text' in /home/biowlt/domains/inkagency.lt/public_html/wp-content/themes/inkagency/footer.php on line 86