Duonos „Toste vaikams“ pristatymas

KLIENTAS

„Vilniaus duona“, duonos gamintojas.

IŠŠŪKIS

Pri(si)statymas rinkai.

SITUACIJA

Vienintelis Lietuvoje augantis duonos segmentas – tai skrudinimo duonos. „Vilniaus duona“ yra šio segmento lyderis, užimantis apie 40% rinkos dalį. Skrudinimo duonų segmente „Vilniaus duona“ turi tris prekės ženklus – „Toste“, „Beatos virtuvė“ ir „Urtės“. „Toste“ prekės ženklas yra ir didžiausias ir sparčiai augantis, todėl jam yra skiriamas didesnis komunikacinis palaikymas, planuojami nauji produktai, plečiantys „Toste“ šeimą. Vienas iš jų – nauja skrudinamoji duona „Toste vaikams“.

UŽDUOTIS

Pandemijos ir tuo metu vyravusių apribojimų sąlygomis sukurti įtraukiančią duonos „Toste vaikams“ kampaniją su video turiniu, pabrėžiančiu pagrindines produkto savybes: mažo dydžio riekeles, mažą kiekį cukrų, skaidulinių medžiagų šaltinį, antrinį pakuotės panaudojimą – vaikai gali nuspalvinti vaiko figūrėlę ant pakuotės.

TIKSLAS

sukurti „Toste vaikams” produkto žinomumą ir paskatinti bandomuosius pirkimus.

SPRENDIMAI

Sukurtas unikalus, realiomis patirtimis paremtas reklaminis turinys vaikams ir apie vaikus.

  • Pirma dalis – įvaizdinė kampanija. Jai sukurti du vaizdo klipai:
    • „ Behind the scenes“, kuriame įamžintas „Vilniaus duonos“ konkurso laimėtojų-vaikų dialogas su grafikos dizainere, kuri gyvai iliustravo vaikų istoriją. Gyvai pieštos iliustracijos buvo naudojamos vėliau pagrindiniame animaciniame filmuke.
    • Pagrindinis animacinis filmukas, kuriame realūs „Vilniaus duonos“ vartotojai (šeima) ir jų istorija transformuota į animacinius veikėjus. Siužetas pagyvintas žaisminga rimuota kalba, kad būtų patrauklus vaikų auditorijai. Taip pat užfiksuotos ir komunikuojamos pagrindinės produkto savybės.
    • Komunikacijos kanalai: socialiniai tinklai Facebook, Youtube.
  • Antra dalis – performance based kampanija:
    • Sukurtas banerių rinkinys su produktine nuotrauka.
    • Komunikacijos kanalai: Google Display Network, Barbora.lt banerinė reklama.

PERGALĖS

47,88%

bendras video peržiūrų rodiklis (view rate). Vidutinis peržiūrėjimo rodiklis Youtube – 31,9%

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.