„Enefit“ renginys: elektros rinkos liberalizavimo startas

KLIENTAS

„Enefit“, žaliosios lietuviškos elektros energijos tiekėjas.

IŠŠŪKIS

Žinomumo didinimas / Pri(si)statymas rinkai.

SITUACIJA

2020 m. Lietuvoje prasidėjo elektros rinkos liberalizacija ir rinka pasipildė naujais žaidėjais – nepriklausomais elektros tiekėjais, tarp jų – ir „Enefit“. Pirmojo etapo metu nepriklausomą elektros tiekėją rinkosi daugiau nei 5000 kWh per metus suvartojantys gyventojai.

UŽDUOTIS

Originaliai pristatyti „Enefit“ žiniasklaidai ir visuomenei, pabrėžiant jo pagrindinį išskirtinumą – žalumą, kurį pagrindžia tai, kad įmonės tiekiama elektros energija yra išgaunama tik iš atsinaujinančių energijos šaltinių.

TIKSLAS

pristatyti visuomenei žaliosios lietuviškos energijos tiekėją „Enefit“ ir stiprinti prekės ženklo sąsajas su „žalumu“.

SPRENDIMAI

  • Siekiant sustiprinti „Enefit“ ir žalumo sąsajas, atliktas visuomenės nuomonės tyrimas „Žaliasis indeksas“, kurio tikslas – išsiaiškinti šalies gyventojų požiūrį į tvarumą įvairiose srityse (tarp kurių – ir energetika).
  • Surengtas pristatymo renginys žiniasklaidai ir visuomenei neįprastoje, su ekologišku gyvenimu būdu susijusioje vietoje – Tymo turguje. Vizualiai pristatyti tyrimo rezultatai, pasitelkiant ekologiškus lietuviškus maisto produktus.
  • Influencerių komunikacija: į renginį pakviestas fotografas Algis Kriščiūnas Instagram paskyroje pasidalino įrašu apie žaliosios elektros energijos svarbą ir paminėjo „Enefit“.
  • Renginio ir „Žaliojo indekso“ komunikacija žiniasklaidoje.

PERGALĖS

Žalesni

„Žaliojo indekso“ tyrimu sukurtos „Enefit“ ir žalumo sąsajos

15

publikacijų žiniasklaidoje apie „Enefit“ ir „Žaliąjį indeksą“

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.