Explain me like I’m 5

KLIENTAS

„Danske Bank“, informacinių technologijų paslaugų centras.

IŠŠŪKIS

Talentų pritraukimas.

SITUACIJA

Pasiūlyti sprendimą socialinėms medijoms, kaip aiškiai ir paprastai paaiškinti sudėtingai aprašytas pozicijas potencialiems darbuotojams.

UŽDUOTIS

„Danske Bank“ darbo skelbimuose pozicijų aprašai dėl techninių detalių kandidatuojantiems žmonėms yra gana sudėtingi. Kampanijos trukmė: 6 mėnesiai.

TIKSLAS

„Danske Bank“, kaip darbdavio, žinomumo didinimas. „Danske Bank“, kaip darbdavio, žinomumo didinimas.

SPRENDIMAI

  • Sukurtas 10 vaizdo įrašo ciklas „Explain me like I‘m 5“ (+ „teaser‘iai“, „stories“), pristatantis skirtingas pozicijas užimančius „Danske Bank“ darbuotojus, kurie trumpai ir paprastai paaiškina, ką jie veikia kasdien.
  • Komunikacija socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram, LinkedIn ir YouTube): įrašai su paaiškinimais sekėjams, ką konkrečiai dirba „Danske Bank“ įvairių pozicijų ir sričių darbuotojai.

PERGALĖS

97 329

unikalūs vartotojai, kuriems reklama buvo parodyta 242 992 kartų

4%

vidutinis LinkedIn „feed“ kampanijų CTR. Kitų kampanijų - iki 2%. Tai rodo, kad auditorija buvo labai aktyvi ir reklama ją sudomino

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.