„Maximos“ darbuotojų „Greičio valdyba“

KLIENTAS

„Maxima“, mažmeninės prekybos tinklas.

IŠŠŪKIS

Darbuotojų įtraukimas.

SITUACIJA

Šiandieninė verslo praktika parodė, kad darbuotojų įtraukimas į įmonės vidinių iššūkių sprendimo procesą gali tapti sėkmės formule. Šis formatas yra vienodai naudingas ir darbuotojams, ir pačioms įmonėms. „Maxima“ turi daugybę puikių ir iniciatyvių darbuotojų, kurie atsakingai atlieka savo pareigas ir gali pasiūlyti organizacijai naujų idėjų, todėl buvo nuspręsta steigti vidinę „Greičio valdybą“, sudarytą iš įvairių sričių darbuotojų.

UŽDUOTIS

Sukurti vidinės darbuotojų „Greičio valdybos“ pristatymo ir narių pritraukimo kampaniją.

TIKSLAS

pritraukti mažiausiai 300 darbuotojų registruotis ir kandidatuoti į „Greičio valdybą“ ir šiuo projektu stiprinti įmonės, kaip patrauklaus ir karjeros galimybes užtikrinančio darbdavio, įvaizdį.

SPRENDIMAI

  • Sukurtas „Greičio valdybos“ vizualinis stilius, atkartojantis kino filmo premjeros koncepciją. Juo remiantis, sukurtos ir kitos priemonės, raginančios visų įmonės sričių darbuotojus registruotis atrankai: elektroniniai kino bilietai-kvietimai naujienlaiškio formatu, plakatai parduotuvėse, kvietimai-kino bilietai parduotuvių darbuotojams, darbuotojų kompiuterių ekranų užsklandos.
  • Sukurta projekto mikro-svetainė, kurioje patalpinta visa informacija apie projektą, dažniausiai užduodamų klausimų (DUK) rinkinys ir registracijos forma.
  • Projekto komunikacija žiniasklaidoje ir vidiniame intranete, informuojant apie tai, kas yra „Greičio valdyba“.

PERGALĖS

341

„Maximos“ darbuotojo anketa (nuo jaunų, karjerą dar tik pradedančių, iki ilgamečių parduotuvių darbuotojų)

8

nariai pirmoje „Greičio valdyboje“

7 iš 8

narių po kadencijos pakilo karjeros laiptais

2

valdybos nariai išvyko tęsti karjeros į užsienį

6

publikacijos žiniasklaidoje apie projektą

3

publikacijos vidiniuose komunikacijos kanaluose

Pokytis

Projektas matomas kaip besikeičiančios prekybos tinklo kultūros rezultatas. Įmonė gali pasisemti šviežių idėjų ir įžvalgų iš skirtingų darbuotojų, o kartu tokiu būdu ruošiami geriau įmonės veiklos procesus perprantantys ir platesnį matymą turintys profesionalai, galėsiantys ateityje vesti įmonę į priekį.

Apdovanojimas

2020 m. lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ „CV-Online“ kasmetiniuose „TOP Darbdavio“ rinkimuose pripažintas kaip daugiausiai darbuotojų dėmesio sulaukusi Lietuvos prekybos sektoriaus įmonė, o kartu ir vienas labiausiai darbuotojus dominančių šalies darbdavių

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.