„Maximos“ Kovo 11-osios iniciatyva

KLIENTAS

„Maxima“, mažmeninės prekybos tinklas.

IŠŠŪKIS

Įvaizdžio formavimas.

SITUACIJA

Lietuva mini 30-ąjį Kovo 11-osios jubiliejų. Šia progai pažymėti Lietuvos įmonės ir organizacijos imasi įvairių iniciatyvų, siekiant paminėti šį jubiliejų Lietuvoje; žiniasklaidoje ir visuomenėje jaučiamas ypatingas dėmesys šiai ypatingai progai.

UŽDUOTIS

Išskirtinis didžiausio lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ sveikinimas jubiliejinės 30-osios Kovo 11-osios proga.

TIKSLAS

visuomenės akyse stiprinti „Maximos“ prekės ženklo ir lietuviškumo sąsają.

SPRENDIMAI

  • Pabrėžiant lietuviškos duonos kepimo tradiciją, specialiai šiai progai iškepta ruginės duonos partija, papuošta ąžuolo šakele, kuri su specialiu sveikinimu nuo „Maximos“ išsiųsta 30-iai užsienio lietuvių bendruomenių – tiems, kuriems lietuviška duona nebėra toks dažnas patiekalas ant stalo.
  • Tiesioginė komunikacija su tikslinėmis auditorijomis: viso projekto metu aktyviai kontaktuota su 30 bendruomenių, siekiant kuo didesnio projekto viešumo.

PERGALĖS

17

bendruomenių savo Facebook paskyrose pasidalijo dovanos nuotraukomis ir padėka „Maximai“ (648 paspaudimai „patinka“, 33 įrašų pasidalinimai)

Įvaizdis

Sustiprintas „Maximos“ kaip lietuviškumą puoselėjančio prekės ženklo įvaizdis

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.