„Skandinaviškos atostogos“ su „Danske Bank“

KLIENTAS

„Danske Bank“, informacinių technologijų paslaugų centras.

IŠŠŪKIS

Žinomumo didinimas.

SITUACIJA

„Danske Bank“ jau kurį laiką nebeteikia bankinių paslaugų, todėl siekia atsitraukti nuo griežto banko įvaizdžio ir parodyti organizacijos įvairialypiškumą bei įmonės vykdomas visuomenines iniciatyvas.

UŽDUOTIS

„Danske Bank“ renginio „Skandinaviškos atostogos“ (iniciatyvos „Atostogos Vilniuje“ dalis) komunikacijos kampanija.

TIKSLAS

informuoti visuomenę apie renginį „Skandinaviškos atostogos“ ir pakviesti Vilniaus gyventojus ir miesto svečius apsilankyti „Danske Bank“ miestelyje.

SPRENDIMAI

PERGALĖS

100 tūkst.

informuotų žmonių

3,5 tūkst.

renginiu susidomėjusių žmonių

28

„Danske Bank“ paminėjimai žiniasklaidoje

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.