„Sorainen“ komunikacija

KLIENTAS

„Sorainen“, advokatų kontora.

IŠŠŪKIS

Įvaizdžio formavimas.

SITUACIJA

Advokatų kontorų sėkmę didele dalimi lemia partnerių matomumas žiniasklaidoje ir jų ekspertiškumo komunikacija. 2019 m. „Sorainen“ užėmė 5 vietą pagal komunikaciją žiniasklaidoje, lyginant su konkurentais.

UŽDUOTIS

Suplanuoti aktyvesnę ekspertinę „Sorainen“ komunikaciją 2020 m., apimančią pagrindines praktikos sritis: darbo, duomenų apsaugos bei konkurencijos ir reguliuojamų industrijų.

TIKSLAS

tapti savo rinkos komunikacijos lydere pagal paminėjimų skaičių ir iš 5 pakilti į 2-3 vietą.

SPRENDIMAI

PERGALĖS

1 vieta

ir rinkos lyderio pozicija pagal komunikacijos aktyvumą 2020 m.

>3 kartus

išaugo paminėjimų skaičius žiniasklaidoje. Palyginimui, bendras visų TOP 5 rinkos žaidėjų paminėjimų skaičius augo beveik 2,5 karto

Temos

Pagal praktikos sritis „Sorainen“ daugiausiai paminėta komunikuojant darbo, duomenų apsaugos bei konkurencijos ir reguliuojamų industrijų teisės temomis

Dėmesys

Išaugo žiniasklaidos kanalų susidomėjimas „Sorainen“ teisininkais – jie dažniau buvo kviečiami į radiją ar televiziją pasisakyti įvairiomis ekspertinėmis teisės temomis

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.