„Sorainen“, advokatų kontora.
Įvaizdžio formavimas.
Advokatų kontorų sėkmę didele dalimi lemia partnerių matomumas žiniasklaidoje ir jų ekspertiškumo komunikacija. 2019 m. „Sorainen“ užėmė 5 vietą pagal komunikaciją žiniasklaidoje, lyginant su konkurentais.
Suplanuoti aktyvesnę ekspertinę „Sorainen“ komunikaciją 2020 m., apimančią pagrindines praktikos sritis: darbo, duomenų apsaugos bei konkurencijos ir reguliuojamų industrijų.
tapti savo rinkos komunikacijos lydere pagal paminėjimų skaičių ir iš 5 pakilti į 2-3 vietą.
ir rinkos lyderio pozicija pagal komunikacijos aktyvumą 2020 m.
išaugo paminėjimų skaičius žiniasklaidoje. Palyginimui, bendras visų TOP 5 rinkos žaidėjų paminėjimų skaičius augo beveik 2,5 karto
Pagal praktikos sritis „Sorainen“ daugiausiai paminėta komunikuojant darbo, duomenų apsaugos bei konkurencijos ir reguliuojamų industrijų teisės temomis
Išaugo žiniasklaidos kanalų susidomėjimas „Sorainen“ teisininkais – jie dažniau buvo kviečiami į radiją ar televiziją pasisakyti įvairiomis ekspertinėmis teisės temomis