„YIT Lietuva“ darbdavio kampanija

KLIENTAS

„YIT Lietuva“, NT vystymo bendrovė.

IŠŠŪKIS

Talentų pritraukimas.

SITUACIJA

Tam, kad „YIT Lietuva“ susilauktų daugiau paraiškų ir būtų svarstoma kaip potenciali darbovietė, reikalinga darbdavio įvaizdžio kampanija.

UŽDUOTIS

Statybų sektorius nuolat susiduria su žmogiškųjų resursų trūkumu, todėl darbuotojai dažnai yra samdomi iš užsienio įmonių. Pandeminė situacija dar labiau paaštrino šią problemą: žmonės nesiryžta taip drąsiai keisti nuolatinę darbo vietą, jaučiasi nesaugūs ne tik dėl savo sveikatos, bet ir finansinių aplinkybių, ateities neapibrėžtumo.

TIKSLAS

padidinti „YIT Lietuva“ kaip potencialaus darbdavio žinomumą.

SPRENDIMAI

  • Sužaidybintas karjeros testas, skatinantis pasitikrinti savo vertybių atitikimą su potencialiu darbdaviu.
  • 10 vaizdo įrašų serija apie darbuotojus ir jų istorijas įmonėje. Visi video buvo skelbiami YouTube ir socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram). Taip pat kampanijos viešinimui naudoti skaitmeniniai kanalai GDN bei Google Search kanalai.
  • Komunikacija žiniasklaidoje – straipsnių serija apie darbuotojus ir jų istorijas.

PERGALĖS

x3

išaugintas srautas į „YIT Lietuva“ internetinės svetainės Karjeros polapį

650 tūkst.

užpildytas karjeros testas

130 tūkst.

vaizdo įrašų peržiūrų YouTube

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.