„YIT Lietuva“​ darbdavio įvaizdžio kampanija

KLIENTAS

„YIT Lietuva“​

IŠŠŪKIS

Talentų pritraukimas

SITUACIJA

Statybų sektorius nuolat susiduria su žmogiškųjų resursų trūkumu, todėl darbuotojai dažnai yra samdomi iš užsienio įmonių. Pandeminė situacija dar labiau paaštrino šią problemą: žmonės nesiryžta taip drąsiai keisti nuolatinę darbo vietą, jaučiasi nesaugūs ne tik dėl savo sveikatos, bet ir finansinių aplinkybių, ateities neapibrėžtumo.

UŽDUOTIS

Sukurti employer branding strategiją ir ja paremtą kampaniją, kurios tikslas – pritraukti darbuotojų aplikuoti į YIT Lietuva.

TIKSLAS

Padidinti įmonės žinomumą ir išauginti CV srautą

SPRENDIMAI

  • Parengta EB strategija.
  • Sukurta integruotos komunikacijos kampanija.
  • Sužaidybintas karjeros testas, skatinantis pasitikrinti savo vertybių atitikimą su potencialiu darbdaviu.
  • 10 vaizdo įrašų serija apie darbuotojus ir jų istorijas įmonėje. Visi video buvo skelbiami YouTube ir socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram).
  • Taip pat kampanijos viešinimui naudoti skaitmeniniai kanalai GDN bei Google Search kanalai.
  • Komunikacija žiniasklaidoje – straipsnių serija apie darbuotojus ir jų istorijas.

PERGALĖS

X3

išaugintas srautas į „YIT Lietuva“ internetinės svetainės Karjeros polapį.

650 tūkst.

kartų užpildytas karjeros testas​

130 tūkst.

vaizdo įrašų peržiūrų YouTube

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies”). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.