Amerikoniški ice bucket challenge, celebrate pride, lietuviškoji neužmirštuolė, Tautiška giesmė – kampanijos, kurios masina dėl savo dydžio, o, svarbiausia, dar ir nieko nekainuoja!
Nenuostabu, kad tokie pavyzdžiai skatina verslo įmones dedikuoti savo resursus išsvajotam Facebook, kur tik sukūrus puslapį, prekių ir paslaugų užsakymai pasipila kaip iš gausybės rago, staiga visi atpažįsta tavo prekės ženklą ir tampa ištikimais klientais. Ar tikrai?
Socialiniai tinklai – ne naujiena, tačiau verslo įmonių segmentas dar nespėjo paragauti visų jų teikiamų galimybių. Tai įrodo vartotojų sienos, kuriose bene kas antras įrašas kviečia dalyvauti, pirkti, žaisti, pamėgti įmonių puslapius, taip pat naujų agentūrų, kurios dedikuoja save tik socialinės medijos paslaugų teikimui, kūrimasis. Įmonės, matydamos savo konkurentus, seniai besireiškiančius Facebook, ar tai, kiek daug dalyvių gali sulaukti konkursas, kuriame pralošiamas šokoladas, nusprendžia išbandyti šį kelią ir pačios.
Nepriklausomai nuo to, ar įmonės nusprendžia tai daryti savarankiškai, ar padedant agentūrai, pirminis žingsnis visada turėtų būti tas pats – apsispręsti, kokie yra tikslai. Dažnai girdžiu – norime daug Like, norime, kad visi apie mus kalbėtų, žodžiu, minėtas gausybės ragas. Dažniausiai joks kitas socialinės medijos kanalas, be Facebook, klientui neegzistuoja. „Facebookui mes jau pasirengę, kiti kanalai dar palauks!”.
Jeigu tvirtai apsisprendėte keliauti į Facebook, arba jeigu dar kankina bemiegės naktys svarstant, būti ar nebūti, pateikiame sąrašą dalykų, kuriuos verta realistiškai įvertinti:
Atsimenate legendomis ir mistika apipintą miestą Eldorado? Ten viskas buvo pagaminta iš aukso, net dulkės buvo auksinės, kiekvienas žmogelis save galėjo vadinti karaliumi. Daugelis vyko ieškoti šio miesto ir padėjo savo galvas taip ir neradę. Istorija šiek tiek panaši su Facebook: tikimasi didelio gėrio, bet ne visada gaunama. Tikimės, kad Jūsų įmonės kelionė pasiseks. Gero kelio!