KMM TARPTAUTINIO BAKALAUREATO ŽINOMUMO DIDINIMO KAMPANIJA

KLIENTAS

Karalienės Mortos mokykla

IŠŠŪKIS

Žinomumo didinimas ir naujų mokinių pritraukimas.

SITUACIJA

Trūksta žinomumo, kad KMM ugdo pagal Tarptautinio bakalaureato programą. Pagrindiniai Karalienės Mortos mokyklos konkurentai pagal šią programą dirba pagal ilgiau. Tarptautinio bakalaureato programa yra gana sudėtinga ir skirta akademiškai stipriems mokiniams ir ne visi geba pagal ją mokytis.

UŽDUOTIS

Padidinti žinomumą, kad Karalienės Mortos mokykloje yra galimybė mokytis pagal Tarptautinio bakalaureato programą. Pakviesti jaunuolius ir jų tėvus pasirinkti mokytis pagal tarptautinio bakalaureato programą būtent Karalienės Mortos mokykloje.

TIKSLAS

Žinomumo didinimas ir naujų mokinių pritraukimas.

SPRENDIMAI

Skaitmeninės rinkodaros kampanija, naudojant šiuos kanalus: Facebook, Instagram, GDN, baneriai manodienynas.lt portale ir Prado_In app. Žinomumo didinimui pasitelkta ir lauko reklama stotelėse.