Jeigu jauti, kad strategijos – tavo gyvenimo aistra.
Išaugai projektų vadovo kedus reklamos ar PR agentūroje, o gal pabodo dirbti su vienu prekės ženklu įmonės viduje?
Trūksta įdomių kolegų, su kuriais galėtum pasitarti ar pasidžiaugti pasiektais rezultatais, o gal dažniau pats (-i) norėtum pasidalinti patirtimi, bet neturi su kuo?
Ką reikės daryti:
Esamiems ir potencialiems klientams ruošti PR ir integruotos komunikacijos strategijas, kurios padėtų pasiekti įmonės rinkodaros tikslų.
Konsultuoti prekės ženklus komunikacijos, turinio ir kanalų, parinkimo klausimais, analizuoti einamųjų kampanijų rezultatus ir pasiūlyti, kaip juos gerinti.
Ko iš tavęs tikimės:
Labai gero komunikacijos disciplinos suvokimo – tikimės, kad žinosi, koks turinys ir kokiuose kanaluose geriausiai padeda pasiekti klientų tikslus, kaip juos tinkamai įvertinti ir parinkti, suprasi, kaip keliami kampanijų tikslai ir kaip matuojami rezultatai.
Nuolatinio domėjimosi komunikacijos tendencijomis – tikimės, kad supranti, ne tik tai, kas veikė vakar, bet numanai, kas veiks rytoj.
Gebėjimo analizuoti įmonės komunikacijos veiksmus ir kritiškai įvertinti, kas veikia, o ką būtina tobulinti ar keisti kuo skubiau.
Gebėjimo suprasti ir identifikuoti prekės ženklo/įmonės poreikius ir kūrybiškumo pasiūlant geriausią sprendimą iškeltiems tikslams pasiekti.
Gebėjimo susiplanuoti tiek savo kasdienius darbus, tiek projektus, kuriuose dalyvauja ne vienas atsakingas asmuo: nes tau tikrai yra paprasta sudėlioti užduotis, terminus ir sekti, kad viskas būtų įgyvendinta laiku ir kokybiškai.
Atsakingumas ir sklandus darbas komandoje – neatsiejami mūsų darbo elementai, kurie yra ir tavo darbo rutinos dalis.
Ir žinoma – puikių bendravimo įgūdžių, kurie leidžia lengvai susikalbėti su komanda, sklandžiai ir įtikinamai perteikti idėjas klientui. Taip pat geras strategas geba išgirsti klientą, diskutuoti su juo ir atrasti geriausią sprendimą.