FOME FLEX 60 SEC. „KOL... JIE JAU SUKLIJAVO“

KLIENTAS

TEGRA STATE

IŠŠŪKIS

Produkto žinomumo didinimas meistrų/statybininkų auditorijai.

SITUACIJA

FOME FLEX 60 s. greičiausio pirminio sukibimo klijai – nėra pakankamai žinomi rinkoje.

UŽDUOTIS

Sudominti tikslinę auditoriją išryškinant produkto esminę savybę – greitą pirminį sukibimą.

TIKSLAS

Atkreipti tikslinės auditorijos dėmesį į produktą ir didinti produkto žinomumą.

SPRENDIMAI

Šmaikščios situacijos ir konkretus šūkis. Pasirinktose nestandartinėse pozicijose (RESTA parodoje tualetuose, prie įėjimų) pritaikytas produkto šūkis pagal vietos paskirtį, kuriame atsiskleidžia produkto esminė savybė – greitas pirminis sukibimas.

PERGALĖS

Pasiekėme 564 tūkst.

tikslinės auditorijos socialiniuose tinkluose.

Reklama buvo parodyta

daugiau nei 2,1 mln. kartų.