„KARALIENĖS MORTOS MOKYKLOS" DARBDAVIO KAMPANIJA

KLIENTAS

„Karalienės Mortos mokykla“ ir „Vaikystės Sodas“

IŠŠŪKIS

Talentų pritraukimas.

SITUACIJA

Privati mokykla ir darželis susiduria su iššūkiu pritraukiant tinkamus, kūrybingus mokytojus.​

UŽDUOTIS

Išskirtinės įvaizdinės kampanijos, atskleidžiančios KMM ir VS privalumus, sukūrimas.​

TIKSLAS

Tikslas: Padidinti CV srautą​.

SPRENDIMAI

  • Darbdavio komunikacijos strategija ir išgrynintas.
  • KMM ir VS išskirtinumas – čia dirba kūrybiški mokytojai, „aklai“ nesekantys tradicinių mokymų būdų bei jaunąją kartą įkvepiantys pamilti mokslą.
  • Remiantis šiuo išskirtinumu, įgyvendinta kampanija, kviečianti mokytojus, mėgstančius išlipti iš tradicinių mokymo rėmų ir įkvėpti vaikus savo kūrybiškumu, prisijungti prie KMM ir VS.
  • Kampanija vykdyta lauko reklamos, socialinės ir tradicinės žiniasklaidos kanaluose. ​

PERGALĖS