Autorius
Lietuvos komunikacijos žmonėms tikra netektis, kad šios knygos iki šiol nėra lietuvių kalba.
. Ši knyga tarsi Biblija visiems komunikatoriams, kurie gyvenime bandė užduoti sau klausimą „kodėl?“. Kodėl žmonės linkę tam tikrais atvejais paklusti? Kodėl vieni asmenys mus įtakoja labiau nei kiti? Kodėl mes kai kuriais atvejais darome tai, kas mums visiškai nenaudinga ar net žalinga? Ir t.t.
Komunikacijos paskirtis yra paveikti kitų žmonių mąstymą, kuris vėliau gali lemti arba lems jų veiksmus. Pikti oponentai dažnai meta: „Jūs manipuliuojate“, o šalininkai tai įvardija švelniau: „šviečiate, didinate supratimą“.
Mažai ką stebina, kad įžymybių ir autoritetų nuomonė visuomenei yra svarbesnė nei paprastų žmonių. Tačiau Arizonos universiteto psichologijos ir rinkodaros profesorius R.Cialdini aprašytas nuoseklumo kaip įtakos principas yra gana nauja idėja, iki jo užuominų apie nuoseklumo svarbą nėra daug. Apibendrinus turinį, R.Cialdini neatrado kažko naujo, tačiau jis puikiai susistemina jau surinktą kitų patirtį, sujungdamas kitus tyrimus, žinias į vieną aiškią įtakos principų sistemą, kuri turi savo logiką ir paaiškinimą.
Nepakanka mokėti „nupiešti“ gerą reklamą ar parašyti puikų pranešimą spaudai, kad būtum laikomas komunikacijos profesionalu. Geriausia analogija būtų baldų gamykla: prie staklių esantys puikūs staliai gali pagaminti atskiras baldų detales, pamainos viršininkas sustyguoja visas stakles, ir mąsto baldų lygyje. Tačiau tik administracijoje sėdintys gamyklos vadovai sugeba pažvelgti toliau ir suvokti, kodėl ši gamykla, jos baldai egzistuoja. Kai žinomi atsakymai į „kodėl?“, tada randami geresni atsakymai į klausimą „kaip?“.
Taigi, jeigu norite tapti gerais komunikatoriais ir laimėti komunikacines pergales savo įmonei arba klientui, skaitykite R.Cialdini. Cituojamų tyrimų gausa neleidžia suabejoti.
Internete rasite begalę gerų šiai knygai skiriamų epitetų. Kai kurie linkę ją dėti netgi šalia Jungo Froido veikalų, vadinti viena geriausių paskutinio meto knygų ir t.t. Ar tai tiesa, spręsti Jums, tačiau perskaityti privalu.