Populiariausi 2018-ųjų įrašai – klaidos, pamokos ir pergalės

Tarpušventis – geriausias laikas apžvelgti praėjusius metus, kuriant mažesnius ir didesnius planus ateinantiems.

Siūlome trumpą komunikacijos kelionę – po labiausiai skaitytus 2018-ųjų INK tinklaraščio įrašus.
O norinčius ilgesnės kelionės ir daugiau įžvalgų, kviečiame atsisiųsti mūsų elektroninį leidinį „50 istorijų apie komunikaciją“. Jame rasite 2018-ųjų krizių, išorinės ir vidinės komunikacijos, vartotojų patirties ir komunikacijos klasikos temas, profesinio įkvėpimo įkrausiančias visiems metams į priekį.
Smagaus skaitymo!

1. Kiek kainuoja klysti komunikacijoje, arba kaip klaidą paversti pergale?

http://inkagency.lt/kiek-kainuoja-klysti-komunikacijoje-arba-kaip-klaida-paversti-pergale
Internetinė drabužių ir grožio prekių parduotuvė ASOS įvėlė gramatinę klaidą ant siuntiniams skirtų pakuočių, tačiau puikiai išsprendė problemą šiuos 17 tūkst. maišelių pavadinusi „riboto leidimo“ pakuotėmis. Klaida virto sėkmės istorija ir sulaukė teigiamo vartotojų bei žiniasklaidos įvertinimo. Aistė pasakoja, ko iš šios istorijos gali pasimokyti komunikacijos profesionalai ir prekės ženklų vadovai.

2. Įsimintinas, bet beprasmis – nesibaigianti „pavojingiausio“ ženklo istorija

http://inkagency.lt/isimintinas-bet-beprasmis-nesibaigianti-pavojingiausio-zenklo-istorija
Ką daryti, jei tenka sukurti ženklą, kuris turėtų nedviprasmiškai kalbėti ir po tūkstančių metų? Su tokiu klausimu buvo susidurta praėjusiame amžiuje, kai kenksmingosios medžiagos įžengė į iki tol nematytą pavojaus lygį. Kotryna pasakoja radioaktyvųjį pavojų žyminčio ženklo atsiradimo istoriją ir aptaria net ir jam kylančią grėsmę, kuri tyko ir prekės ženklų – reikšmės ir atpažįstamumo praradimą.

3. Improvizacija paslaugų srityje: kaip didelis feilas tapo pavyzdiniu aptarnavimu

http://inkagency.lt/improvizacija-paslaugu-srityje-kaip-didelis-feilas-virto-pavyzdiniu-aptarnavimu
Nepriekaištingas aptarnavimas – savaime suprantamas dalykas, kurio tikimės kiekvieną kartą susidūrę su paslaugų teikėjais ar pardavėjais. Juk nė vieno mūsų netenkina pusiau karšta kava ar pusiau profesionali teisininko konsultacija. Eiviltas pasakoja savo, kaip parduotuvės kliento, istoriją, prasidėjusią nesusipratimais, tačiau pasibaigusią puikiu aptarnavimo pavyzdžiu, ir pataria, kaip tinkamai reaguoti į nesėkmes.

4. Slaptas ginklas prieš konkurentus – taisyklinga rašyba?

http://inkagency.lt/slaptas-ginklas-pries-konkurentus-taisyklinga-rasyba
Koki yspudi apie shio teksto autorių galite susidariti skaitidami pirmają teksto eilutia? – taip Jolita pradeda savo įžvalgas apie taisyklingos rašybos svarbą įmonių komunikacijoje. Laikais, kai klausimai dažniau aptariami žinutėmis ir elektroniniais laiškais, vis svarbesnė tampa taisyklinga rašyba – būtent ji leidžia susidaryti nuomonę apie pašnekovą. Jolita pataria – jeigu biudžeto eilutėje vis pristinga lėšų kalbos redaktoriui, VLKK konsultacijos telefonu ar internetu kartais išgelbėja gyvybę. Arba bent leidžia nepadaryti žalos įvaizdžiui.

5. „Ačiū už atsakymą“, arba ko galima pasimokyti iš el. parduotuvių komunikacijos?

http://inkagency.lt/aciu-uz-atsakyma-arba-ko-galima-pasimokyti-is-el-parduotuviu-komunikacijos
Jeigu vis svarstote, ką padaryti, kad jūsų klientų user experience būtų kuo geresnis – pasitikrinkite, ar nepamiršote aptarnavimo (ir logikos) pagrindų. O geriausia – vienai dienai patys tapkite pirkėju ir nuspręskite, ar viskas veikė taip, kad dar kartą apsilankytumėte. Jolita apžvelgia 4 pamokas, kurias įsiminti turėtų kiekviena el. prekybą vykdanti įmonė.

Gauk naujienas pirmas!

Stebime komunikacijos pasaulio naujienas ir tendencijas. Visa tai pakuojame į mūsų naujienlaiškį. Nori jį gauti? Įrašyk savo el. pašto adresą. Kitkuo pasirūpins INK‘ai.

    Tai įvyko – INK naujienlaiškis jau žino kelią iki tavo pašto dėžutės. Ačiū! Geri darbai grįžta gerais laiškais.