Jolita Kochanskė

Autorius

5 blogai, kuriais verta pradėti dieną komunikacijos žmonėms

„Knygų tiek daug, o laiko taip mažai“, – kai žmonės taip sako, visada galvoju, kad jie tiesiog nemėgsta skaityti.

Tokį pat išsisukinėjimą galima pritaikyti ir blogams – jų internete tokia gausybė, kad išties sunku atsirinkti, ką skaityti verta, o kam geriau negaišti laiko. Tad dalinuosi 5 blogais iš savo sąrašo. Jie – nei patys geriausi, nei kitokie „-iausi“, tiesiog, kai randu laisvą minutę, bent šiuos kasdien stengiuosi aplankyti. Ir visuomet randu ką nors įdomaus.

  1. PR daily

Trumpi įrašai PR, socialinės medijos, marketingo ir žiniasklaidos temomis. Infografikai, nuomonės ir patarimai, nesunkiai perprantami ir komunikacijos naujokams. Komunikacija analizuojama iš įvairių pusių – per aktualijų prizmę („Malaysia Airlines“ ir „Air Asia“ komunikacijos palyginimas ar filmo „Gone girl“ PR pamokos) ar remiantis teorija – praktika („Kas turėtų kalbėti ištikus krizei“?). Giliau vystomos PR ir marketingo temos, apie socialinę mediją kalbama abstrakčiau (nerasite naujienų apie tai, kas kiekvieną savaitę keičiasi Facebooke).
Bloge kalbama ir apie PR‘ščikų darbo realijas, pavyzdžiui, kodėl PR‘e dažniausiai dirba moterys arba penki ženklai, kad dirbti PR srityje – ne tau.
„PR daily“ patogiai suskirstytas pagal temas – krizių komunikacija, ryšiai su žiniasklaida, socialinė medija, renginiai, marketingas ir t.t.

  1. Mashable

Startavęs kaip nedidelis technologijų blogas, kuriame nebuvo reklamos, Mashable per porą metų buvo įvertintas keliais šimtais milijonų dolerių, o dabar turi daugiau nei 40 mln. unikalių lankytojų per mėnesį.
Dabar čia rasite visko – nuo verslo ir pasaulio naujienų, laisvalaikio skaitinių iki technologijų stebuklų, rekordus mušančių Youtube video ir naujausių socialinės medijos tendencijų. Būtent dėl pastarųjų šį blogą ir rekomenduoju. Karščiausios naujienos, populiariausi apps‘ai, tyrimai apie socialinių tinklų naudojimą – visa tai rasite Mashable.
Blogas atnaujinamas keliskart per dieną, tad galite būti tikri, kad jį skaitydami neatsiliksite nuo naujienų. Beje, dažniausias raktažodis, kurio ieškodami žmonės ateina į Mashable, yra Facebook. Išties, šiam socialiniam tinklui čia skiriama daugiausiai dėmesio – nuo Marko Zuckerbergo filmukų, sukurtų žmonai vestuvių metinių proga, iki Facebooko news feed atnaujinimo įtakos jūsų verslui.

  1. Social Media Today ir Social Media Examiner

Abu blogai skirti visiems socialinės medijos pradinukams ir jau pažengusiems specialistams. Juose rasite visas naujienas apie socialinius tinklus, blogus, video platformas, paieškos sistemas, apps‘us. Nuo praktiškų patarimų, kaip vystyti Instagram ar Pinterest siekiant pritraukti kuo daugiau sekėjų, iki skirtingų socialinės medijos ROI matavimo būdų. Dažnai atnaujinamuose bloguose pateikiama nemažai „how to“, dalijamasi sėkmingais socialinės medijos case‘ais.
Socialinei medijai nuolat kintant, šie blogai padeda nepaklysti tarp svarbiausių naujienų, tyrimų ir patarimų apie socialinių tinklų ar blogų naudojimą.

  1. The Inspiration Room

Šis blogas nėra atnaujinamas itin dažnai (1 įrašas kasdien), tad čia nerasite didelių naujienų. Kaip sako pavadinimas, blogas labiau skirtas įkvėpimui. Čia įkvėpimas ateina iš reklamų, muzikos, fotografijos ir dizaino. 
Jei esate reklamščikas, gali būti, kad čia nerasite nieko naujo, blogas labiau skirtas tiems, kurie apie viską nori sužinoti „po truputį“.

  1. Adverve

Šiek tiek reklamos, šiek tiek dizaino, šiek tiek socialinės medijos, o geriausiai šį blogą apibūdina patys kūrėjai – „we discuss ad stuff the way we want“.
Panašiai kaip The Inspiration Room, šis blogas labiau skirtas įkvėpimui, pasižvalgymui po reklamos pasaulį, o ne gilesnei analizei.
Beje, naudinga informacija visiems, kažkada blogus skaičiusiems Google Reader‘yje. Geras jo pakaitalas  –The Old Reader, kur galite susikrauti visus skaitomus blogus į vieną vietą, arba Feedly.

Gauk naujienas pirmas!

Stebime komunikacijos pasaulio naujienas ir tendencijas. Visa tai pakuojame į mūsų naujienlaiškį. Nori jį gauti? Įrašyk savo el. pašto adresą. Kitkuo pasirūpins INK‘ai.

    Tai įvyko – INK naujienlaiškis jau žino kelią iki tavo pašto dėžutės. Ačiū! Geri darbai grįžta gerais laiškais.