Atvertus kurį nors vieną iš pagrindinių šalies naujienų portalų, nuo turinio rinkodaros projektų pasiūlos gali apsisukti galva.
Smulkus verslas, renovacija, bėgimas, neįgaliųjų integracija, vaistų suderinamumas, neregėta Latvija – tai vos kelios temos iš daugelio, kurias pavyko atrasti naujienų portaluose šią savaitę.
Kelio per turinį į klientų širdis ieško ir gyvybės draudimo bendrovės, ir sėklų parduotuvės, ir vaistinių tinklai, ir netgi dėvėtų drabužių pardavėjai. Rengti užsakovo pageidaujamam turiniui redakcijose metamos didžiulės pajėgos – steigiami atskiri turinio kūrimo ir dizaino departamentai.
Vien projekto užsakovo noro bei pinigų, naujienų portalo platformos ir profesionalų komandos turinio projektui įgyvendinti nepakanka. Trūksta dar vieno labai svarbaus elemento – gausybės pašnekovų, kurie būtų pasirengę pasisakyti mažiau ar daugiau reklaminio turinio arba užsakovo pageidaujamos tematikos tekstuose. Straipsnius rinkodaros projektams rengiantys žurnalistai tikina vis dažniau sulaukiantys klausimų, ar jų suteikta informacija nebus panaudota reklamuoti kitų įmonių produktus, kelti jų reputaciją ar siekiant kitų verslo tikslų.
Šiame blogo įraše pabandysiu atsakyti į klausimą, ar verta suteikti komentarą, kuris bus panaudotas turinio rinkodaros projekto straipsniui ar ne.
Apibendrinant šiuos penkis trumpus patarimus, kratytis komentaro kitos bendrovės turinio projektui tikrai nereikėtų. Tik prieš paspaudžiant mygtuką „Siųsti“ įvertinkite, kokią naudą ir galima žalą galite iš to gauti savo įmonei. Visa kita jau tikrai mokate.