„Janssen“ depresijos žinomumo kampanija

KLIENTAS

Janssen (UAB „Johnson & Johnson”).

IŠŠŪKIS

Depresijos žinomumo didinimas.

SITUACIJA

Depresija yra daugeliui žinoma liga. Tačiau visuomenėje aplink ją gausu įvairių mitų ir stereotipų. Vienas jų – jog tai nėra rimta liga, ir jei asmuo ja serga, jis dažniausiai nesikreipia pagalbos į gydytojus. Laiku nepradėtas gydymas gali ligą pasunkinti, ją gydyti tampa kur kas sunkiau.

UŽDUOTIS

Didinti depresijos, kaip rimtos ligos, žinomumą, šviesti visuomenę apie skirtingas jos formas (kurių dalis yra itin sudėtingos) ir paneigti visuomenėje vyraujančius mitus.

TIKSLAS

Naikinti depresijos stigmą visuomenėje ir skatinti žmones domėtis apie šią ligą, kad jie gebėtų atpažinti jos simptomus ir laiku kreiptųsi pagalbos į gydytojus.

SPRENDIMAI

Nuo depresijos kenčiantys žmonės pasaulį mato niūrų, pilką bei tarsi per rūką. Tad pagrindinė kampanijos idėja – pademonstruoti ir leisti įsijausti į tai, kaip žmonės, sergantys depresija, mato pasaulį, atkreipti nesergančiųjų dėmesį į tai, o sergančius paraginti atpažinti simptomus, kreiptis pagalbos ir tokiu būdu susigrąžinti gyvenimo spalvas,  

Kadangi tema aktuali didelei daliai visuomenės, parengta integruotos komunikacijos kampanija, kurioje skirtingomis priemonėmis perteikiama pagrindinė žinutė – „susigrąžink gyvenimo spalvas“. Žmonės raginami apsilankyti pagrindinėje kampanijos interneto svetainėje įveikdepresija.lt, kurioje pateikta informacija apie depresijos simptomus, ligos formas, tipus, kada reikia kreiptis į gydytoją, dažniausiai užduodami klausimai bei mitai, sėkmės istorijos, taip pat kontaktai, kur kreiptis pagalbos.

Pasitelktos priemonės: 

  • Sukurta svetainė iveikdepresija.lt, kur susisteminta visa aktuali informacija apie depresiją. 
  • TV klipai, kviečiantys apsilankyti svetainėje iveikdepresija.lt. 
  • Radijo klipai, kuriuose pateikiami faktai bei mitai apie depresiją su raginimu apsilankyti svetainėje iveikdepresija.lt. 
  • Turinio integracijos į sveikatos laidas TV3 (Sveikas rytojus”, Amžius – ne riba“). 
  • Lauko reklama (stotelės vitrinos) Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, unikali lauko reklamos instaliacija, imituojanti, kaip pasaulis atrodo per depresijos filtrą su raginimu susigrąžinti gyvenimo spalvas. 
  • Turinio projektas 15min.lt. 
  • Google Ads (Search) kampanija, Google Display banerinė kampanija. 
  • Influencerių įtraukimas (Neringos Rekašiūtės bei Vaivos Rykštaitės) apie jų asmeninį bei jų artimųjų sąlytį su depresija ir raginimai kreiptis pagalbos, apsilankyti svetainėje.

PERGALĖS

50 tūkst.

vos per pusantro mėnesio peržiūrėti turinio projekto tekstai.

40 tūkst.

vos per pusantro mėnesio peržiūrėta svetainė iveikdepresija.lt.

nuo 6 iki 10 min.

vidutinis turinio skaitymo laikas.

29,5 tūkst.

videokonferencijos internetu žiūrovų.

Daugiau nei 500 tūkst.

pasiektų vartotojų soc. tinkluose.

Tūkstančiai

vartotojų įsitraukė į fotografės Neringos Rekašiūtės bei rašytojos Vaivos Rykštaitės asmeninius pasidalijimus savosiomis istorijomis apie jų sąlytį su šia klastinga liga.

Keli šimtai

komentarų apie tai, kaip svarbu šia tema kalbėti ir nenumoti ranka į jos keliamus pavojus.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.