„JANSSEN“ DEPRESIJOS ŽINOMUMO KAMPANIJA

KLIENTAS

Janssen (UAB „Johnson & Johnson”)

IŠŠŪKIS

Depresijos žinomumo didinimas.

SITUACIJA

Depresija yra daugeliui žinoma liga. Tačiau visuomenėje aplink ją gausu įvairių mitų ir stereotipų. Vienas jų – jog tai nėra rimta liga, ir jei asmuo ja serga, jis dažniausiai nesikreipia pagalbos į gydytojus. Laiku nepradėtas gydymas gali ligą pasunkinti, ją gydyti tampa kur kas sunkiau.

UŽDUOTIS

Didinti depresijos, kaip rimtos ligos, žinomumą, šviesti visuomenę apie skirtingas jos formas (kurių dalis yra itin sudėtingos) ir paneigti visuomenėje vyraujančius mitus.

TIKSLAS

Naikinti depresijos stigmą visuomenėje ir skatinti žmones domėtis apie šią ligą, kad jie gebėtų atpažinti jos simptomus ir laiku kreiptųsi pagalbos į gydytojus.

SPRENDIMAI

 

  • Sukurta svetainė iveikdepresija.lt, kur susisteminta visa aktuali informacija apie depresiją. 
  • TV klipai, kviečiantys apsilankyti svetainėje iveikdepresija.lt. 
  • Radijo klipai, kuriuose pateikiami faktai bei mitai apie depresiją su raginimu apsilankyti svetainėje iveikdepresija.lt. 
  • Turinio integracijos į sveikatos laidas. 
  • Lauko reklama (stotelės vitrinos) Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, unikali lauko reklamos instaliacija, imituojanti, kaip pasaulis atrodo per depresijos filtrą su raginimu susigrąžinti gyvenimo spalvas. 
  • Turinio projektas.
  • Google Ads (Search) kampanija, Google Display banerinė kampanija. 
  • Influencerių įtraukimas.

PERGALĖS

50 tūkst.

per pusantro mėnesio peržiūrėti turinio projekto tekstai.

40 tūkst.

per pusantro mėnesio peržiūrėta svetainė iveikdepresija.lt.

Nuo 6 iki 10 min.

vidutinis turinio skaitymo laikas.

29,5 tūkst.

videokonferencijos internetu žiūrovų.

Daugiau nei 500 tūkst.

pasiektų vartotojų soc. tinkluose.

Tūkstančiai

vartotojų įsitraukė į influencerių pasidalijimus asmeninėmis istorijomis.