„KFC“ RESTORANO REKLAMOS KAMPANIJA

KLIENTAS

KFC Lietuva, vištienos restoranų tinklas.

IŠŠŪKIS

Žinomumo didinimas / Pri(si)statymas rinkai.

SITUACIJA

KFC atidaro naujo drive-in tipo restoraną Šiauliuose. Tai pirmas KFC tinklo restoranas šiame mieste.

UŽDUOTIS

Sukurti „teaser‘inę“ komunikacijos kampaniją, kuri kartu būtų ir šmaikšti, ir atitinkanti Šiaulių miesto gyventojų kultūrą/ identitetą.

TIKSLAS

pranešti šiauliečiams ir miesto svečiams, kad mieste atsidaro naujas KFC restoranas, ir paskatinti apsilankyti.

SPRENDIMAI

  • Sukurtas key visual su Šiaulių simboliu – gaidžiu.
  • Komunikacijos kanalai ir formatai: Facebook, Instagram ir Google Ads.

PERGALĖS

9623

įsitraukimas (engagement) Facebook

152

paspaudimai (like, comment, save, clicks) Facebook

66.035 tūkst.

pasiekiamumas (reach) Instagram

177

Instagram story paspaudimai (like, comment, save, clicks)

Eilės

Atidarymo dieną prie naujojo restorano nusidriekė eilės žmonių