LIETUVOS ANTIDOPINGO AGENTŪROS KAMPANIJA „MĄSTYK SMEGENIM, NE RAUMENIM“

KLIENTAS

Lietuvos Antidopingo agentūra

IŠŠŪKIS

Šalies aukšto meistriškumo sportininkai gauna pakankamai informacijos apie maisto papildų riziką kartu su antidopingo mokymo programomis. Tačiau sportuojantys mėgėjiškai neturi daug žinių šioje srityje. Jie yra labiau pažeidžiami dėl agresyvios šių produktų rinkodaros

SITUACIJA

58 proc. vartojančiųjų sporto papildus yra tikri, kad jie yra saugūs naudoti, trečdalis sportuojančiųjų šalyje šių produktų saugumu abejoja. Bendra šalies statistika rodo – 66,5 proc. gyventojų kasdien vartoja bent po vieną maisto papildą. Tuo metu daugiau nei dešimtadalis juos naudoja energijai padidinti sportuojant.

UŽDUOTIS

Atlikti Omnibus apklausą, ja remiantis paruošti informacinę, reklaminę kampaniją ir parinkus tinkamus sklaidos kanalus išviešinti.

TIKSLAS

Kampanijos metu suteikti visuomenei kuo daugiau informacijos apie sporto papildų keliamus pavojus sveikatai ir būdus, kaip to išvengti.

SPRENDIMAI

  • Su pasirinktu legendiniu Ramo Kilogramo personažu (Audrius Bružas) sukurtas repo video klipas ir vizualas.
  • Reklama buvo vykdoma skaitmeniniuose kanaluose YouTube, socialinuose tinkluose Facebook, Instagram.