„NANOAVIONICS“ DARBDAVIO KAMPANIJA

KLIENTAS

NanoAvionics

IŠŠŪKIS

Talentų pritraukimas

SITUACIJA

Įmonės įvaizdis ir pramonės šaka atrodo kaip sunkiai prieinama. Įsidarbinti atrodo sudėtinga, nepasiekiama ateitis daugeliui kanditatų

UŽDUOTIS

Padidinti prekinio ženklo žinomumą, pritraukti didesnį srautą į karjeros polapį ir rasti 15-18 naujų kandidatų į siūlomas pozicijas

TIKSLAS

Padidinti 15-30% srautą į karjeros polapį ir pritraukti 15-18 naujų kandidatų į siūlomas pozicijas

SPRENDIMAI

​Iššūkio sprendimas:

  • Reklamos kampanija naudojant skritingus kanalus (OOH, digital)
  • Žinute, jog karjera kosmoso industrijoje – ne toks jau ir kosmosas

PERGALĖS

+635%​

​Padidėjęs bendras srautas į karjeros polapį

+87%​

Išaugęs organinis srautas į karjeros polapį

2x

Daugiau išaugęs organinių paieškų skaičius​

43

Pritraukti kandidatai į pozicijas