TELIA SKAITMENINĖS PAŽANGOS CENTRO KAMPANIJA „APSAUGA APSAUGAI NELYGI“

KLIENTAS

„Telia Lietuva“

IŠŠŪKIS

„Telia“ skaitmeninės pažangos centro žinomumo didinimas sprendžiant Lietuvos skaitmeninius iššūkius. Šis centras suteikia įmonėms galimybę sustiprinti savo skaitmeninį atsparumą.

SITUACIJA

Lietuvoje, kur įmonės labai priklauso nuo technologijų, kibernetinės atakos yra paplitusios, o tai pabrėžia skaitmeninės gynybos stiprinimo svarbą. Centras teikia išteklius, kad įmonės galėtų apsaugoti savo skaitmeninį turtą ir naršyti besikeičiančioje skaitmeninėje aplinkoje.

UŽDUOTIS

Sudominti vidutinių ir didelių įmonių vadovus, ugdant didesnį supratimą apie savo įmonės skaitmeninį saugumą.

TIKSLAS

Užtikrinti registraciją iš mažiausiai 15 įmonių, norinčių atlikti išsamų skaitmeninio atsparumo testą.

SPRENDIMAI

  • Specialiai pagaminti desertai su kampanijos informacija pristatyti „Telia“ VIP tiesioginiame verslo renginyje.
  • Siekiant pagerinti skaitmeninį matomumą, buvo naudojamos Meta ir GDN reklamos.
  • Pranešimai spaudai informavo apie kampanijos akcentus platesnei auditorijai.
  • Apgalvotai kuruoti LinkedIn įrašai prisidėjo prie kampanijos profesionalumo internete.