WELLA PROFESSIONALS KAMPANIJA „PATVIRTINTA PROFESIONALŲ. MYLIMA PLAUKŲ.“

KLIENTAS

Wella Professionals

IŠŠŪKIS

Įsitvirtinti ne tik kaip „saloninė“ produkcija, bet ir visose populiariose el. parduotuvėse randama ir kiekvienam klientui prieinama profesionali plaukų priežiūros produkcija, tarp įvairių produktų gausos ir konkurencijos.

SITUACIJA

140 m. patirtį sukaupusi „Wella Professionals“ turi platų aukščiausios kokybės produktų asortimentą, kurį galima įsigyti daugiau nei 150 pasaulio šalių.

UŽDUOTIS

Skatinti pardavimus ir įeiti į B2C sektorių su profesionalios plaukų priežiūros produktais.

TIKSLAS

• Pasiekti platesnę ir jaunesnę auditorijos dalį, kuri perka plaukų priežiūros priemones internetu. • Padidinti plaukų priežiūros priemonių produktų kategorijos (CARE) pardavimus 20%.

SPRENDIMAI

Influenceriai, skaitmeninė reklama META ir YouTube platformose, ELLE leidinys, „užbrandintas“ turinio projektas delfi.lt.

PERGALĖS

Plaukų priežiūros produktų kategorijos pardavimai

neskaičiuojant „Ultimate Repair“ produktų linijos, išaugo 32,41%.

„Ultimate Repair“ produktų linijos pardavimai

sudarantys trečdalį visų plaukų priežiūros produktų kategorijos pardavimų, išaugo 27,65%.