DSC8759.jpg arba, ar tikrai svarbu, kokią nuotrauką prisegsime prie pranešimo?

Maksimaliai išpildyti klientų lūkesčius ir padaryti taip, jog jūsų platinamas pranešimas atsidurtų visuose didžiuosiuose šalies portaluose yra kasdienė viešųjų ryšių specialistų siekiamybė.

Tačiau kartais, nors ir tekstas atrodo informatyvus bei naudingas, sklaida gali būti nuvilianti. Nors tam įtakos gali turėti daugybė priežasčių, šansai, kad jums pasiseks pasiekti platesnę auditoriją, padidėja, kuomet prie pranešimo prisegate ir vizualą.
Naujienų portalai vis labiau konkuruoja tarpusavyje, kuriam iš jų pavyks pritraukti didesnį skaitytojų dėmesį, tad unikali, aukštos kokybės nuotrauka, palengvina žurnalistų darbų ir gali pagerinti jūsų pranešimo sklaidą.

Nuobodi nuotrauka ar jokios nuotraukos?

Žinoma, pirmiausiai reikėtų atsiminti vieną paprastą taisyklę. Geriau prie pranešimo prisegti nors kokią asociatyvią nuotrauką, net jeigu ji atrodys rasta paskubomis ir kiek nuobodoka, nei neprisegti jokios. Patirtis rodo, kad jeigu nenori likti „nustebintas“ prie savo platinto pranešimo pamatęs portalo publikuotą nuotrauką, geriau visada pasidalinti savąja. Tačiau dalintis savąja taip pat reikėtų atsakingai, jeigu norite pagerinti pranešimo sklaidą bei palaikyti su žurnalistais gerus santykius. Tam yra kelios paprastos taisyklės.

Įsivaizduok save skaitytojo vietoje

Nuotraukos turinys yra esminis. Verta gerai pagalvoti apie nuotrauką, kurią platinate drauge su pranešimu. Ar jis išties atitinka teksto esmę? Galima įsivaizduoti save skaitytojo vietoje ir pamėginti suprasti, kas pirmiausiai šauna į galvą perskaičius tekstą. Tai padės atrasti aukso viduriuką tarp skaitytojo bei žurnalisto, kuriam siunčiamas pranešimas. Žurnalistai puikiai žino, kokias nuotraukas labiausiai mėgsta jų skaitytojai, todėl tinkamo varianto paieškos yra vertos jūsų brangaus laiko.

Ar klientui verta sudalyvauti fotosesijoje?

Jeigu jūsų siunčiamame straipsnyje kalbinamas jūsų klientas ar kitos srities profesionalas, vertėtų su žurnalistais pasidalinti ir pašnekovų nuotraukomis. Jos turėtų būti kokybiškos ir kuo šiltesnės. Nei vienas žurnalistas, pamatęs rimto veido, korporatyvinio asmens nuotrauką, nenorės dalintis ja su skaitytojais. Todėl verta investuoti laiko ir paskatinti klientą sudalyvauti fotosesijoje. Dažnesnis paprastų ir šiltų nuotraukų matomumas žiniasklaidoje, tampa puikia galimybe jūsų klientui po truputį formuoti savo įvaizdį viešojoje erdvėje.

Nepavyksta atidaryti laiško? Patikrinkite prisegto failo dydį

Įvertinkite, koks yra jūsų prisegamų failų dydis. Neretai prisegame nuotraukas, kurių dydis siekia daugiau nei 10 MB, kas automatiškai apsunkina tiek laiškų siuntimo, tie vėliau talpinimo procesą. O ir žurnalistas, gaudamas jūsų pranešimą, tuo metu gali būti,  pavyzdžiui, išvykęs į užsienį ir naudoti mobiliuosius duomenis. Sumažinti nuotraukos dydį tikrai nėra sudėtinga, o ir programų tam padaryti netrūksta. Tai sutaupys gavėjo laiką, kuris iškart atidaręs laišką galės nuspręsti, ar nuotrauka yra tinkama siūlomam tekstui, ar vertėtų iškart kreiptis į siuntėją kitos nuotraukos paieškai.

DSC8759.jpg

Visiškai nesvarbu, ar nuotraukas siunčiate drauge su pranešimu spaudai, ar talpinate jas spaudos centre, nuotraukos pavadinimas turi atitikti nuotraukos esmę. Tai palengvina kasdienius žurnalistų procesus ir tarp daugybės laiškų leidžia lengviau surasti ieškomos nuotraukos. Pavadinimas neturi būti ilgas ar sudėtingas, taip pat, nevertėtų palikti failo užvadinto tokiu kaip DSC8559.jpg ar kanuyg5010_ltd.jpg vardu. Elementarus failo vardo pakeitimas kaip, pavyzdžiui, nešiojamas_ kompiuteris.jpg tetrunka vos kelias sekundes, tačiau vėliau tai gali gerokai pagreitinti darbo procesus, o žurnalistai, galimai atsimins jus už tokį paprastą, tačiau dėmesio detalėms reikalaujantį gestą.

Gauk naujienas pirmas!

Stebime komunikacijos pasaulio naujienas ir tendencijas. Visa tai pakuojame į mūsų naujienlaiškį. Nori jį gauti? Įrašyk savo el. pašto adresą. Kitkuo pasirūpins INK‘ai.

    Tai įvyko – INK naujienlaiškis jau žino kelią iki tavo pašto dėžutės. Ačiū! Geri darbai grįžta gerais laiškais.

    Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.