Komunikacijos agentūra „INK agency“, 7-erius metus kurianti tinklaraštį apie komunikacijos tendencijas, šią savaitę pristatė anglišką jo versiją, skirtą užsienio skaitytojams.
Agentūros žiniomis, tinklaraštis, pavadintas „outTH(INK)“ – pirmasis komunikacijos specialistų tinklaraštis Baltijos šalyse, kurio tekstai publikuojami anglų kalba.
Kaip teigia „INK agency“ direktorė Julija Jermakova, kol kas vienintelį Lietuvoje komunikacijos agentūros rašomą tinklaraštį „Jud(INK) smegenis“ pritaikyti platesnei skaitytojų auditorijai paskatino augantis klientų poreikis plėsti komunikaciją visose Baltijos šalyse bei Europoje.
„Vis dažniau kartu su partneriais rūpinamės įvairias paslaugas eksportuojančių klientų komunikacija Baltijos ir kitose Europos šalyse. Taip pat sulaukiame užklausų iš užsienyje veikiančių įmonių dėl jų komunikacijos koordinavimo Lietuvoje. Tad augant tarptautinės komunikacijos paklausai ir mūsų patirčiai šioje srityje, nusprendėme savo žiniomis pradėti dalintis ir su anglakalbiais skaitytojais. Tokia buvo ir prieš 7-erius metus gimusio tinklaraščio idėja – jaučiame atsakomybę už rinkos edukaciją, todėl norime dalintis žiniomis su visais, besidominčiais komunikacija“, – teigia J. Jermakova.
Anot agentūros direktorės, šiuo metu „INK agency“ kartu su skaitmeninės kūrybos paslaugų agentūra „bigNow“ ir partneriais užsienyje, komunikacijos paslaugas jau teikia Latvijoje, Estijoje, Švedijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Italijoje ir Ispanijoje.
Minėtame tinklaraštyje anglų k. bus aptariamos komunikacijos krizių valdymo, darbdavio įvaizdžio formavimo, rinkodaros ir korporatyvinės komunikacijos temos, naujausios komunikacijos tendencijos bei įkvepiantys atradimai. Įrašus tomis pačiomis temomis ir toliau bus galima skaityti lietuviškame tinklaraštyje „Jud(INK) smegenis“, kuriame nuo 2012 m. publikuota jau daugiau nei 270 įrašų.
Kartu su nauju tinklaraščiu, „INK agency“ pristato ir atnaujintą savo prekės ženklą bei tinklalapį. Naujasis identitetas kurtas atsižvelgiant į išgrynintą agentūros misiją, viziją bei darbo principus.
„Vien tik ryšių su visuomene klientams jau seniai nebereikia, komunikacija tampa vis dinamiškesnė sritis, kurioje persipina skirtingos paslaugos. Tad mes į komunikaciją žvelgiame kaip į priemonę spręsti kliento problemai ir suteikti realią vertę. Priklausomai nuo to, kokių tikslų siekiama – formuoti patrauklaus darbdavio įvaizdį, didinti žinomumą ar pardavimus – tiesiog parenkame tinkamiausią sprendimą ir prisiimame atsakomybę už tai, kad pasiektume klientų pergalių. Esame tikri, kad pagrindinė efektyvios komunikacijos dedamoji – buvimas viena komanda kartu su klientu“, – sako J. Jermakova.
Vizualiniu prekės ženklo atnaujinimu rūpinosi ir tinklalapį bei tinklaraštį kūrė skaitmeninės ženklodaros agentūra „Imagine“.
Tinklaraštį galite rasti www.inkagency.lt/en/outthink