Kęstutis Gečas

Autorius

Ką daryti, kad klientai patikėtų jūsų prekės ženklo istorija?

Ilgai buvo (ir dar yra) manoma, kad istorijų pasakojimas yra menas.

Bet XX amžius, ypač jo pabaiga, pasižymi tuo, kad šis klausimas vis labiau sistematizuojamas.
Apie tai mes jau esame rašę čia ir čia.
Vienas pirmųjų buvo XX amžiaus pradžioje sovietų mokslininkas Vladimir Propp, 1928 m. išleidęs „Morphology of the Folktale“, kurią Vakarai perskaitė tik po trijų dešimtmečių. V.Propp išanalizavo krūvą rusų pasakų ir pasakė: „visos pasakos susideda iš 31 funkcijų sekos“.
Kitas vertas dėmesio pasakojimo konstravimo būdas yra pateikimas Blake Snyder knygoje Save the Cat! The Last Book on Screenwriting You’ll Ever Need. Pagal šį būdą iš esmės konstruojami visi Holivudo filmai.
O štai čia rasite 7 būdų sąrašą , kaip papasakoti prekės ženklo istoriją:
–          „Nugalėti monstrą“;
–          „Atgimimas“;
–          „Nuotykis/užduotis“;
–          „Kelionė ir sugrįžimas“;
–          „Iš vargšų į turtuolius“;
–          „Tragedija“;
–          „Komedija“.
Bet vis tiek vieną geriausių patarimų duoda S.King‘as: „Read a Lot, and Write A Lot“.
Nes, mūsų nuomone, kad ir kiek būtų triukų bei technologijų, be kasdienės praktikos nieko nebus. Istorijos bus paviršutiniškos ir neįdomios. Ir klientai Jūsų prekės ženklo istorija nepatikės.
 

Gauk naujienas pirmas!

Stebime komunikacijos pasaulio naujienas ir tendencijas. Visa tai pakuojame į mūsų naujienlaiškį. Nori jį gauti? Įrašyk savo el. pašto adresą. Kitkuo pasirūpins INK‘ai.

    Tai įvyko – INK naujienlaiškis jau žino kelią iki tavo pašto dėžutės. Ačiū! Geri darbai grįžta gerais laiškais.

    Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.