Neseniai akis užkliuvo už „Facebook“ įrašo, kuriame statybinių medžiagų įmonė sveikina savo bendruomenę su keistuolių diena. Įdomus turinio sprendimas? Ne, tiesiog nuotrauka su keliais klounais, persirengėliais ir žinutė apie tai, kad visi turime savo vidinį keistuolį.
Kai socialinės medijos profilio priežiūra būna patikėta tiems, kas daugiau įmonėje „gaudosi“ arba darbuotojui, kuris to nenorėjo, bet vis tik apsiėmė, tai verta grįžti prie neišsemiamos temos „kas gerai“, o „kas blogai“ daroma. „Facebook“ administratorius, labai apibendrinus, galima suskirstyti į kelis tipus.
Puslapio administratorius, pavadinkime jį Planučiu, kuris žino, koks jo atstovaujamo prekės ženklo tikslas soc. medijoje.
O dabar administratorius, jį vadinkime Užimtuku, kuriam ne visada sekasi suplanuoti komunikaciją soc. platformoje.
Abu herojai gali būti puikiausi komunikacijos specialistai, suprantantys soc. medijos svarbą ir turintys viziją, kaip čia kurti prekės ženklo įvaizdį. Vis tik tų keistuolių dienų sveikinimų pasitaiko (kalbame ne apie cirko puslapį, kuriam vertybine prasme tokia komunikacija tiktų), tad kaip Užimtukas gali palengvinti savo dalią? Yra du keliai, kad prekės ženklas taptų didelis soc. medijoje:
Išvada: būkit Planučiais ir bus taip: