Kęstutis Gečas

Autorius

Kaip tapti komunikacijos rinkos gerbiamu profesionalu?

 

  1. Pirmiausia reikia tapti pameistriu ir stebėti meistrus. Taip pažinsi kiekvieną priemonę iš arčiau, stebėdamas meistrą, išmoksi įvairių triukų, elgsenos principų ir subtilumų.
  2. Jaunesnysis meistras. Jau galėsi imtis kai kurių darbų savarankiškai, bet griežta ir ištreniruota prižiūrinčio meistro akis padės tau išvengti kritinių klaidų, kurios sugadintų tau reputaciją arba sukeltų norą viską mesti. Tam tikromis akimirkomis suprasi, ką reiškia būti savarankišku meistru, o tokių akimirkų tik daugės.
  3. Meistras. Atsistojęs ant šio laiptelio vis dažniau suprasi, kad labai daug ko nežinai, todėl turi mokytis. Kantrybė, organizuotumas bus tavo palydovai. Tik šiukštu nesusikoncentruok į kasdienybę, o vis pamąstyk plačiau, nes priešingu atveju pavargsi, o su nuovargiu ateis nusivylimas, abejingumas – tada jaunesnieji meistrai ims klibinti tavo kėdę.
  4. Kai atsiras nuojauta, matymas „kas bus po to“, ir nuolatinis jausmas, kad vis dar nepakankamai viską išmanai, tada jau esi tikras rinkos gerbiamas profesionalas.

Suprantamas visų rinkos naujokų noras iškart peršokti į 3 ar net 4 stadiją, bet šitas procesas nesikeičia jau tūkstantmečius. Ir komunikacijos rinka ne išimtis.
 

Gauk naujienas pirmas!

Stebime komunikacijos pasaulio naujienas ir tendencijas. Visa tai pakuojame į mūsų naujienlaiškį. Nori jį gauti? Įrašyk savo el. pašto adresą. Kitkuo pasirūpins INK‘ai.

    Tai įvyko – INK naujienlaiškis jau žino kelią iki tavo pašto dėžutės. Ačiū! Geri darbai grįžta gerais laiškais.

    Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.