Kęstutis Gečas

Autorius

Kam Jums reikia komunikacijos?

(Laiškas užsakovui)
Ar tikrai Jums reikia tik „gero įvaizdžio“? Arba tik „žinomumo“? Ne.

Jeigu Jūs esate įmonė, Jums reikia pelno, Jums reikia daugiau parduoti, Jums reikia brangiau parduoti. Tai ir yra tikrasis tikslas, o štai įvaizdis, žinomumas yra tik priemonės ir keliai jam pasiekti.
Jus galima suprasti, nes Jūs logiškai mąstote, kad atkreipiant Jums svarbių žmonių (pvz., klientų) dėmesį į save ir tai darant pozityviai, keisis jų nuostatos, o jos lems taip laukiamą elgseną (pvz., pirkimą).
Problema iškyla tada, kai Jūs nepasidalijate visa šia logine seka su agentūra, o tik pasakote galutinę jo išvadą: „man reikia žinomumo (įvaizdžio ar pan.)“. Ir komunikatoriai, kurie linksi galva girdėdami tokius Jūsų pageidavimus, ne tik Jus klaidina, bet ir patys šauna į koją sau ir visa industrijai. Kodėl? Todėl, kad anksčiau ar vėliau Jūs atsidursite greta kitų, kurie piktinasi iššvaistomais pinigais komunikacijai.
Jeigu nežinote tikrojo tikslo, tai ir nežinosite, kaip jį pasiekti, o juolab, ar Jūs jį apskritai pasiekėte.
Verslui reikia pergalių, kurios yra ne kas kita kaip iškeltų tikslų pasiekimas ar net viršijimas (galima tai vadinti „triuškinančia pergale“). Šiuolaikinio verslo pergalės sunkiai įmanomos be geros komunikacijos: „verslo pergalės = komunikacinės pergalės“.
Todėl Jūs turite kalbėti apie tikruosius poreikius („atveskite man klientus“, „priverskite juos prisiminti mane, kai jie svarstys pirkimą prekių ar paslaugų, kurias aš siūlau“,  ir t.t.), apie tikrąsias problemas („jie mano, kad paslaugų kokybė prasta, bet mes jau pašalinome trūkumus“, „jie net nesuvokia, kiek daug mes galime jiems padėti“ ir pan.). Tik tada komunikatoriai galės pasiūlyti teisingiausią sprendimą ir priemones, kurios atves Jus į komunikacines pergales.
Taigi, kas yra Jūsų komunikacinė pergalė?
 

Gauk naujienas pirmas!

Stebime komunikacijos pasaulio naujienas ir tendencijas. Visa tai pakuojame į mūsų naujienlaiškį. Nori jį gauti? Įrašyk savo el. pašto adresą. Kitkuo pasirūpins INK‘ai.

    Tai įvyko – INK naujienlaiškis jau žino kelią iki tavo pašto dėžutės. Ačiū! Geri darbai grįžta gerais laiškais.