Vis pasitaiko susidurti su klausimu: „O kas gi geriau – kurios nors konkrečios srities ekspertas ar komunikatorius, dažnai galintis kalbėti įvairiausiomis temomis?“ Ir kurį iš jų verčiau pasirinkti? Ir kuo labiau pasitikės visuomenė bei žiniasklaida? Tai klausimai, į kuriuos kiekvienu atveju atsakymas būtų individualus, bet bendri ekspertų ir komunikatorių privalumai yra gana aiškūs.
Kiekviena įmonė turi žmonių, puikiai išmanančių savo sritį ir galinčių visuomenei bei žiniasklaidai pateikti būtent tą informaciją, kuri svarbi įmonei. Tai – ekspertai. Tačiau lyg ir tą patį daro ir komunikatoriai. Bet nors iš pažiūros jie įmonėje atlieka tą pačią funkciją, ekspertai ir komunikatoriai skiriasi it diena nuo nakties.
Akivaizdu, kad niekas niekada žiniomis neprilygs ekspertui, tad svarbiausią ar jautriausią informaciją bet kokiu atveju turėtų skelbti jis. Kita vertus, komunikatorius puikiai išmano komunikacijos virtuvę ir nepadarys „naujoko klaidos“ rengdamas atsakymą oponuojančioms pusėms ar nepaklius į kontekstą, kuris bus nepalankus jo aptariamai temai. Tad, jeigu neišvengiamai reikia rinktis tarp eksperto ir komunikatoriaus, būtina atsižvelgti tiek į vieno, tiek į kito stipriąsias puses ir susitaikyti su visa potencialia rizika. Vis dėlto galimas dar vienas variantas, kuris, vertinant objektyviai, yra pats sėkmingiausias, nors ne visada darniai pavyksta. Koks?
Suprantama, kad kartais norisi sutaupyti ar kad du žmonės, dirbantys prie vieno komentaro, kvepia neadekvačiomis išlaidomis, tačiau toks tandemas leis išvengti nereikalingos rizikos ir kartu suteiks norimą rezultatą. Išvada: užuot sprendus, kas nugalės šioje dvikovoje, verta paskelbti lygiąsias ir suvienyti ekspertų bei komunikatorių jėgas, nes pergalę šiuo atveju švęs įmonė.