Kęstutis Gečas

Autorius

Pagaliau! R.Cialdini „The Psychology of Persuasion“ jau lietuviškai

Keistokai išverstas pavadinimas – „Įtakos galia“. Net atsiverčiau pasižiūrėti, ar čia ta pati knyga. Visgi „Įtakos psichologija“ būtų žymiai taikliau.

Čia gi ne apie galią, o apie įtakos psichologiją, t.y. mechanizmus, principus ir logiką, kurie veikia (įtakoja) žmogų. Ir kas svarbiausia – dėmesys skiriamas ne tik nuomonės keitimui, bet būtent veiksmams. Robert Cialdini domisi, kodėl mes padarome veiksmus, priimame sprendimus.
Lietuviškai išleidžiama daug neblogų knygų, bet paskutiniu metu tai yra antra puiki komunikatoriams skirta knyga per paskutinius metus. Pernai vasarį „Omnitel“ pasirūpino D.Kahneman „Mąstymas, greitas ir lėtas“ išleidimu.
Šįkart turime dėkoti „OVC Consulting“, bent jau jų recenzija yra ant knygos. Taigi, ačiū.
Originalas išleistas 1984 m. Taigi, užtrukome 32 metus, daugoka, kaip tokiai knygai. Manau, didelė dalis besidominčių jau perskaitį anglų-rusų kalbomis. Aš pats ją skaičiau prieš ~10-15 metų, kai pirkau rusišką leidimą kažkuriame Vilniaus knygyne. Iki šiol manau, kad ši knyga yra privalomas skaitinys visiems komunikacijos žmonėms – ar tai būtų rinkodara, ar ryšiai su visuomene, ar reklama.
Žinoma, pasaulis per trečdalį šimtmečio nuėjo tolyn, daug ką atradome naujo, daug ką supratome, tačiau naujieji autoriai gana dažnai cituoja R.Cialdini. Bent jau kol kas ši knyga yra neabejotina klasika.

Gauk naujienas pirmas!

Stebime komunikacijos pasaulio naujienas ir tendencijas. Visa tai pakuojame į mūsų naujienlaiškį. Nori jį gauti? Įrašyk savo el. pašto adresą. Kitkuo pasirūpins INK‘ai.

    Tai įvyko – INK naujienlaiškis jau žino kelią iki tavo pašto dėžutės. Ačiū! Geri darbai grįžta gerais laiškais.

    Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.