Kęstutis Gečas

Autorius

Pradėjai „content marketing“? Uždaryk savo kabineto duris ir pasivaikščiok po įmonę

„Content marketing“ veikia, visi tai žinome. Šis kelias daugelį masina ne tik dėl savo efektyvumo, bet ir dėl to, kad jis NIEKO NEKAINUOJA!

Sukūrei profiliuką FB ar Linkedin (labiausiai patobulėję prikabina ir Pinterest), užkūrei tinklaraštį, susitarei su vienu kitu portalu, kad pateiksi vertingų ekspertinių įžvalgų, ir tu jau darai „content‘ą“.
Bet tai tėra kieme stovintis geras automobilis, turintis galingą variklį, kuris, žinia, ryja degalus greičiau nei spėja suktis degalinės kolonėlės skaičiukai. Šitą mes, automobilių perpardavinėtojų tauta, puikiausiai žinome.
Degalai yra turinys, kurį turėsi rašyti, fotografuoti, filmuoti, montuoti, o gal net ir piešti. Ir taip – diena iš dienos, ištisas savaites, mėnesius, metus. Maža to, turi rūpintis ne tik kiekybe, bet ir kokybe – išlikti įdomus ir reikalingas, nes konkurentai tik ir tyko pasistumdyti alkūnėmis ir palikti tave kvėpuoti jų sukeltomis dulkėmis.
„Content marketing“ skirtas ne sprinteriams, o maratono bėgikams. Ir kiek beskaitytumei komunikacijos žmonių apklausų, pirmoje vietoje tvirtas pozicijas užima lack of time.
Laiko trūkumo problemą galima išspręsti sąlyginai greitai – samdant daugiau žmonių arba perkant pagalbą iš išorės. O štai su idėjų paieška pačiam turiniui taip lengvai prasisukti nepavyks. Praeis kelios savaitės ar mėnesiai ir staiga pajusi, kad lyg ir viską aprašėte. Tada teks įtempti raumenis ir imtis temų paieškos.
Kas dažniausiai padeda? Domėjimasis naujienomis, aktualių blogų, svetainių skaitymas, akademinis smalsumas – knygos, seminarai, noras pažinti, kaip ir kodėl veikia vienas ar kitas dalykas. Tačiau tai nėra idealus sprendimas, nes ilgainiui nutolsite nuo realybės ir kalbėsite tik teorinius dalykus.
Todėl sveikiausias kelias yra pakelti nosį nuo kompiuterio, išeiti iš kabineto ir pasivaikščioti po įmonę. Pastovėk biuro virtuvėlėje, prie kavos aparato – žmonės ten pasakoja įdomių istorijų, dalijasi įžvalgomis ir juokeliais. Gamykloje pravartu nueiti iki staklių ir stebėti, kaip gimsta produktas. Viskuo domėkis, visko klausinėk – būk naivesnis už pradinuką ir gamybininkas pajus savivertės antplūdį, todėl pasakos ir pasakos. Pardavimų skyriuje nebendrauk su vadovu, nes jis pernelyg mandagus ir patyręs, todėl pasakoja „nufiltruotą“ informaciją. Pakalbėk su pardavimų vadybininku arba klientų aptarnavimo specialiste. Jie yra „front men“ ir papasakos, kuo išties gyvena klientai.
Jeigu kasdien pasivaikščiosi, ne tik idėjų turiniui prisirinksi. Ėjimas gerina fizinę formą ir savijautą.

Gauk naujienas pirmas!

Stebime komunikacijos pasaulio naujienas ir tendencijas. Visa tai pakuojame į mūsų naujienlaiškį. Nori jį gauti? Įrašyk savo el. pašto adresą. Kitkuo pasirūpins INK‘ai.

    Tai įvyko – INK naujienlaiškis jau žino kelią iki tavo pašto dėžutės. Ačiū! Geri darbai grįžta gerais laiškais.