Projektų valdymas ir darbas su klientu – tai lyg poros santykiai. Sėkmingai galite judėti pirmyn tik tuomet, kai žengiate koja kojon tarsi tandemas. Jokių paslapčių, esate atviri vienas kitam, garsiai kalbate apie savo tikslus, planuojate, kaip juos pasieksite… ir negailite komplimentų (taip taip, jie irgi labai reikalingi). O kai kažkas šiuose santykiuose nutinka negero, būna ne tik liūdna ir skaudu – retsykiais nemiga pradeda kankinti. Tad ką daryti, kai dirbdami agentūroje norite mėgautis gerais santykiais ir ramiu miegu?
Unikali patvirtinimo teorija
Jeigu vis dar abejojate, kad agentūros ir kliento santykiai yra tapatūs poros santykiams, jaučiu pareigą šias abejones tučtuojau išsklaidyti. Ir tam pasitelksiu unikalų „pirmos nuorodos“ metodą.
Štai suvedus „Google“ frazę sėkmingų santykių taisyklės pirmas eilėje rikiuojasi „Delfi“ straipsnis „5 laimingų ir sėkmingų santykių paslaptys“. Nors tekstas 2015 metų, bet juk kas meilėje ir santykiuose gali būti naujo, tiesa?
Žvilgtelėkime, kas ten rašoma. Pirmoji laimingų ir sėkmingų santykių paslaptis – viską nugalinti meilė. Ei, jei tarp kliento ir agentūros nebus meilės, ar šie santykiai gali kažkur nuvesti? Baikit, nemanau. Visiška tiesa! Judam toliau.
Antroji paslaptis – lyg du vandens lašai. Straipsnyje teigiama, kad du žmonės nebūtinai turi būti itin panašūs, kad galėtų kurti sėkmingus santykius. Visai kaip ir klientas su agentūra! Jeigu šiedu skirtingi, bet sutverti vienas kitam, su laiku perims geriausias vienas kito savybes ir sėkmingai judės tolyn. Jei ne, meilei liepsnoti nelemta.
Dar viena paslaptis – gauname tai, ką duodame. Idealiau agentūros ir kliento tandemo veikiausiai ir neįmanoma apibrėžti. Jeigu sieki bendro rezultato – čia padės tik 100 proc. atsidavimas. O jeigu tik kažkuri pusė pradės simuliuoti, toli kelelis tikrai nenuves.
Priešpaskutinė paslaptis – viskas prasideda nuo pasitikėjimo. Ar čia dar reikia ką nors pridėti? Agentūros ir kliento santykiai išties negali būti sėkmingi, jei juos gaubia nepasitikėjimas. Ilgainiui tokie santykiai ne tik niekur neveda, bet ir neretai tampa toksiški bei veda prie skyrybų (o kiekvienos skyrybos tikrai nėra malonios).
Ir paskutinė paslaptis – neapleiskite vienas kito. Kiekvieni santykiai (ar jie būtų tarp dviejų žmonių, ar tarp agentūros ir kliento) privalo būti nuolat puoselėjami. Taip, tai reikalauja laiko, jėgų, netgi finansų, bet tik tokiu būdu sukurtas santykis gali būti ilgalaikis, tvarus ir vedantis į pergales.
Praktika vietoj teorijos
Kad ir kaip kurioziškai skambėtų šių paslapčių integracija į agentūros ir kliento santykius, negaliu nesutikti, kad tiesos čia – apstu. Ir nors tai tik teorija, pats realiame gyvenime taip pat jau spėjau išsigryninti keletą auksinių taisyklių, kurios gali padėti ir jums.
O galiausiai tai – ir raktas į ramesnį miegą. Išbandykite!