Virtuali realybė. Kaip joje kurti savo prekės istoriją?

Apie virtualią, papildytą realybę kalbama daug ir dažnai. Tačiau rinkodaros specialistai, mokslininkai, verslininkai ar menininkai įprastai tai lygina su ateities vaizdu.

Pabrėžiama, kad dirbtinis intelektas dar mokosi pats priimti sprendimus ir kurti, kad skaitmeniniai sprendimai tobulinami ir apims vis daugiau sričių bei erdvių.
 

Futuristinis vaizdo įrašas, kur išsitrynusios ribos tarp tikrovės ir medijos.
Kol virtuali realybė dar neužgožė mūsų pasaulio, kaip šiame animaciniame vaizdo įraše, puiki proga nustebinti vartotoją savo pirmais virtualiais potyriais. Juk pirmi įspūdžiai dažnai mūsų pasąmonėje įsirėžia ilgam. Kaip pavyzdį galima prisiminti vieną pirmųjų brolių Liumjerų filmų „Traukinio atvykimas į stotį“, apie kurį kalbama net ir daugiau nei po 100 metų. Tad pasidalysiu keletu pavyzdžių, kaip įšokti į virtualios realybės traukinį ir atkreipti auditorijos dėmesį.

Unikalios, VIP patirtys

Tai, kas lengvai neprieinama, lieka už uždarų durų, visada įdomu pamatyti ir išgirsti. Galimybė įžengti į tau tolimą, sunkiai pasiekiamą pasaulį sužavi. Tai gali būti ne tik Londono mados savaitės pristatymas, kurį perteikė „Topshop“, bet ir prabangūs apartamentai, automobiliai, egzotiški kraštai.

Netradicinės perspektyvos ir dydžiai

Virtuali realybė gali sukelti iliuziją, kad esi tarsi skruzdėlė, nardanti po milžinišką skruzdėlyną, ar paukštis, sklendžiantis padange. Pastarąja galimybe pasinaudojo Vimbledono turnyro organizatoriai, leidžiantys pamatyti rekonstruotus teniso kortus iš viršaus, pabūti neįtikėtinai arti Andry Murray, pelnančio pergalingą tašką.

Prasmingas, edukacinis turinys

Virtuali realybė skirta ne tik įspūdžių ištroškusiems žmonėms. Du skirtingi vaizdo įrašai pristato, kaip užsidėjus virtualios realybės akinius galima nusikelti į pasaulį, kur atgyja iškamšos ir pasakojama biologijos pamoka ar kur priešais kalba Michelle Obama apie savo sėkmingas patirtis diegiant jaunimui sveiko gyvenimo įpročius.

Neužmirštami dalyvio potyriai

Kurdami virtualią realybę tik puikiu vaizdo siužetu, mažai ką nustebinsi. Būtina įtraukti ir kitų papildančių efektų. Pirmą įspūdį sudarys atmosfera, kurioje bus pradedama nauja kelionė. Taip pat patirtį sustiprins kokybiška garso sistema su atitinkamais garsais, reikiamas kvapas, vėjas ar šiluma. Netikėtą įspūdį savo žiūrovams sukėlę „Game of Thrones“ kūrėjai parodoje dalyvius nukėlė į patį serialo veiksmą. Įtaigą lėmė ne tik puikūs grafiniai sprendimai, bet ir tikros lifto grotos, vėjo gūsiai ir garsas.

Ambicingi tikslai

Galiausiai, norint nustebinti pasaulį ir susižerti „Kanų liūtus“, reikia nebijoti iššūkių ir imtis drąsių sprendimų, nes neįmanomų dalykų nėra. Galima pasisemti įkvėpimo iš komandos, kuri įgyvendino idėją klasei sukurti ekskursiją į Marsą. Nors tai skamba labiau kaip spektaklio pjesė nei tikroviškai įgyvendinamas sprendimas, pasitelkiant virtualią realybę sulaukta neįtikėtinų rezultatų.

 

Gauk naujienas pirmas!

Stebime komunikacijos pasaulio naujienas ir tendencijas. Visa tai pakuojame į mūsų naujienlaiškį. Nori jį gauti? Įrašyk savo el. pašto adresą. Kitkuo pasirūpins INK‘ai.

    Tai įvyko – INK naujienlaiškis jau žino kelią iki tavo pašto dėžutės. Ačiū! Geri darbai grįžta gerais laiškais.

    Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.