KLIENTAS

Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija

IŠŠŪKIS

Žinomumo didinimas ir suvokimo keitimas iš „Lietuva saugi, nes ginama kitų“ į „Lietuva yra saugi, nes yra lygiavertė stipriausios pasaulio gynybinės sąjungos dalis.“

SITUACIJA

Lietuvoje, pirmąkart šalies istorijoje, 2023 m. liepos 11-12 d. dienomis buvo organizuojamas Šiaurės Atlanto sutarties organizacijos (NATO) viršūnių susitikimas. Buvo siekiama informuoti ir apie vyksiantį renginį, jo svarbą ir prasmę, ir taip pat kurti įvaizdines asociacijas stiprinant pasitikėjimą bei pasididžiavimą aljansu.

UŽDUOTIS

NATO viršūnių susitikimo kampanijoje išnaudojome lietuviams artimą ir šiuo metu itin stiprų emocinį pagrindą – vienybės galią – kaip kampanijos konstrukto ašį.

TIKSLAS

Informuoti apie vykusį NATO viršūnių susitikimą Vilniuje ir stiprinti auditorijų palaikymą ir pasitikėjimą NATO aljansu.

SPRENDIMAI

  • Strateginė ir kūrybinė koncepcija.
  • Įvaizdinis video klipas televizijai ir internete.
  • Radijo klipai lietuvių ir rusų k.
  • Lauko reklamos sprendimai.
  • Skaitmeninės reklamos maketai (Facebook, Instagram, YouTube).
  • Informacinė kampanija nacionalinėje ir regioninėje žiniasklaidoje.
  • Turinio projekto tekstai ir multimedija.
  • Reklama viešajame transporte TOP10 miestuose.
  • Straipsniai užsienio kalbomis (lenkų, rusų k.)

PERGALĖS

99 proc. respondentų

teko girdėti apie Vilniuje vykusį NATO viršūnių susitikimą

80 proc. mano,

kad tokie renginiai yra naudingi Lietuvai

89 proc. didžiuojasi

kad Lietuva yra NATO narė