„TELIA GLOBAL SERVICES LITHUANIA“ IT IŠŠŪKIS

KLIENTAS

Telia Global Services Lithuania

IŠŠŪKIS

Pritraukti 7-9 klasių moksleivius ir mokytojus dalyvauti „Telia Global Services Lithuania“ organizuojamame Nacionaliniame IT iššūkyje ir didinti jų informacinį raštingumą.

SITUACIJA

Lietuva turi didelį skaitmeninio raštingumo potencialą dėl turimos augančios srities ekosistemos, tačiau mažą šių specialybių pasirinkimą dėl su sritimi bei matematikos žiniomis susijusių baimių. Siekėme paskatinti moksleivius nebijoti šios srities, dalyvauti Nacionaliniame IT iššūkyje, spręsti užduotis ir laimėti prizus.

UŽDUOTIS

Pilotiniu projektu pritraukti kuo didesnį skaičių 7-9 klasių moksleivių dalyvauti iššūkyje padengiant kuo daugiau Lietuvos regionų.

TIKSLAS

Surinkti 50 tūkst. sesijų į Nacionalinio IT iššūkio svetainę ir pasiekti 498 (70%) Lietuvos mokyklas, iš kurių 324 – regionuose.

SPRENDIMAI

  • Sukurta kūrybinė projekto koncepcija ir media strategija.
  • Sukurta platforma www.itissukis.lt.
  • Parengtas video pamokų turinys.
  • Parengta reklaminė medžiaga.
  • Įvaizdinis video klipas su Robertu Petrausku.
  • Skaitmeninės rinkodaros priemonės – tekstai, vizualai, reklaminiai skydeliai.
  • Viso projekto metu vykdyta skaitmeninės rinkodaros kampanija Meta (Facebook, Instagram, Snapchat) bei Google platformose (YouTube, Display, Responsive Ads).
  • Straipsniai nacionalinėje ir regioninėje žiniasklaidoje.
  • Vizitai šalies regionų mokyklose.
  • Informaciniai vebinarai mokytojams.
  • Projekto uždaromojo renginio koncepcija.

PERGALĖS

Pritraukta daugiau nei 8,5 tūkst.

moksleivių (dalyvavo kas 8-as šalies 7-9 klasių moksleivis)

Apie projektą sužinojo visos

šalies mokyklos, turinčios 7-9 klases

Regionine kampanija pasiekėme 26,9%

visų vyresniųjų klasių moksleivių šeimų