„ZALANDO" GIMTADIENIO RENGINYS

KLIENTAS

„Zalando"

IŠŠŪKIS

Paminėti „Zalando“ 1-ąjį gimtadienį Lietuvoje.

SITUACIJA

„Zalando“ internetinės prekybos prekiniui ženkliui siekiama sukurti unikalų įvaizdį.

UŽDUOTIS

Sukurti renginį ir parodyti naujausią vasaros kolekciją.

TIKSLAS

Norime pasinaudoti proga pristatyti naujausią vasaros sezono drabužių kolekciją, padidinti prekės ženklo žinomumą ir skatinti pardavimus.

SPRENDIMAI

  • Renginys žiniasklaidai ir influenceriams, kurio metu buvo pristatyta vasaros kolekcija.
  • PR veiksmai.
  • Renginio koordinavimas.
  • Influencerių valdymas.
  • Socialinė tinklų komunikacija.

PERGALĖS

~50

renginio dalyvių.

Visų TOP

žiniasklaidos kanalų dėmesys.

Aukšti

įsitraukimo į socialinę žiniasklaidą rodikliai.