„Zalando“ gimtadienio renginys​

KLIENTAS

„Zalando"

IŠŠŪKIS

Paminėti „Zalando“ 1-ąjį gimtadienį Lietuvoje

SITUACIJA

„Zalando“ internetinės prekybos prekiniui ženkliui siekiama sukurti unikalų įvaizdį

UŽDUOTIS

Sukurti renginį ir parodyti naujausią vasaros kolekciją

TIKSLAS

Norime pasinaudoti proga pristatyti naujausią vasaros sezono drabužių kolekciją, padidinti prekės ženklo žinomumą ir skatinti pardavimus

SPRENDIMAI

  • Renginys žiniasklaidai ir influenceriams, kurio metu buvo pristatyta vasaros kolekcija
  • PR veiksmai
  • Renginio koordinavimas,
  • Influencerių valdymas,
  • Socialinė tinklų komunikacija.

PERGALĖS

~50

renginio dalyvių

Visų TOP

žiniasklaidos kanalų dėmesys

Aukšti

įsitraukimo į socialinę žiniasklaidą rodikliai

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Paspaudę mygtuką „sutinku“, patvirtinsite savo sutikimą.